Vimsaaa Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Vi skal få litt hjelp av en på 15 år til litt jobbing hjemme, være med å bygge veranda, klippe plen etc fordi han trenger noe å gjøre i sommer. Hva burde han få i timen eller per dag?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 er det din 15 åring? da syns jeg timelønnen burde være ganske lav, siden han tross alt er en del av felleskapet. er det ikke din 15 åring så er vel 100 kr timen en bra lønn
Fire småtroll Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Hadde han fått jobb i butikk, for å fylle på varer o.l. hadde han fått 101 kr pr. time. Det er vel en ok lønn hvis dere har "ansatt" han utenfra. Er det din egen sønn synes jeg ikke han trenger så mye lønn, da får han jo tross alt en mat og en seng allerde
Mammaen til Isak Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Leser innlegget som at dette ikke er deres sønn, jeg hadde lagt på et sted mellom 90 og 100, da jeg vet om flere i den alderen som har sommerjobber i år til den lønna:)
Vimsaaa Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2010 Det er ikke min sønn, men søskenbarnet til mannen. Han får mat og overnatte om han vil eller sove hjemme.
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Jeg syns 100 kroner høres mye ut jeg...mulig jeg er helt ut å kjøre, men det vil jo fort bli fryktelig dyr hjelp da....
___ Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Hvis det fungerer som et skikkelig arbeidsforhold, med skattetrekk, faste arbeidstider, ordentlig innsats i arbeidstiden osv synes jeg 90 - 100 kr/t + feriepenger, bør være OK. Hvis det mer er å hjelpe til innimellom når det passer og han" ikke skal på stranda eller noe annet" vil jeg si ca 70,- kr/t.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå