Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Ikke for å skape en ny, heftig og kjedelig debatt som alltid om vognteppe, men lurer bare på hvorfor folk har vognteppe på vogna inne på kjøpesentre/butikker ol? Hvis dere bruker det for å skjerme for vind? Ser ofte barnevogner tettpakket med helsepledd og myggnetting inne, ser ikke vitsen!
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Husker jeg hengte helseteppe foran vognåpnongen på kjøpesenteret da elste var liten. Butikkspotene sende skikkelig skarpt lys ned i vogna og ungen var ikke fornøyd med det. Så grunnen til at jeg gjorde det var for at ungen min skulle få det bra, beklager til alle dere som ble støtt. Ser jo nå at jeg ikke burde tatt med en så liten unge på handling, burde hatt vett nok til å holde oss hjemme. Hvilken glede har vel små barn av shopping? PMS? Neida, har jeg aldri hørt om...*labbe ut på kjøkkenet for å spise sjokolade*
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Skjerme for inntrykk for nyskjerrige små som ikke klarer å sove da.. Hilsen mamma til en som ikke på noen som helst måte er kjøpesenterbaby, men av og til må vi ut og lufte oss vi også...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Poenget mitt var ikke mødre ikke skal kunne gå på kjøpesentre, men det faktum at ungene ligger inne i vogna med både helsepledd som dekker hele åpningen og myggnetting over.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Jeg har det over til snuppen har sovnet, så tar jeg det av igjen.. Men uten få han ikke sove nå vi er på kjøpesenter. Hjemme sover han godt uten teppe på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå