metaMORfose Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 I går ble jeg og mitt følge matforgiftet på et arrangement ifm en jobbreise. Så nå sitter vi på hvert vårt hotellrom og prøver å få formen opp og gå. Jeg har forsøkt å jobbe litt, men greier ikke å konsentrere meg. Det er varmt her, men heldigvis air condition.
It's all about me Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Huff da ( Jeg har fått fullstendig skrekken for å bli matforgiftet etter at jeg opplevde noe lignende matforgiftning forrige høst. (Dro med meg noe hjem fra et badeland) Det var så vondt og satt så lenge i at bare tanken på å gå igjennom det igjen får meg til å brekke meg.
Jojo x3 Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Fæle greier, har opplevd det jeg også. Masse god bedring!
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Huff det hørtes kjipt ut!! Matforgiftning er helt forferdelig! =( Håper du blir fort frisk og at du slipper å reise hjem mens du er dårlig. Det er vel hakket verre enn å være syk mens du er på tur!? =/ Masse god bedring til deg!! =)
metaMORfose Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2010 Takk skal dere ha! Vi får ikke reise hjem før tidligst i morgen, men ting begynner nok å stabilisere seg for de fleste av oss. Dette er langt verre enn omgangssyke, jeg har aldri kastet opp så intenst noen gang! Og så blir man så slapp at man ikke engang orker å snakke. Det går over da, det er det positive. )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå