Gå til innhold

Kunne du tilgitt det hvis mannen/samboeren din hadde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fiket til deg en gang/ kommet med truende oppførsel slik at du ble redd? I fylla f eks.. Hvis det var en engangshendelse. Kunne du tilgitt eller ville du gått på dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke.

Hadde mistet tilliten til han hvertfall.

Skrevet

en gang kunne jeg tilgitt (jeg hadde mest sansynlig slått tilbake), men gang nr 2 da hadde kastet han ut.

Skrevet

bare deilig å bli slått av og til. Jeg fortjener det jo.

Skrevet

Jeg har sagt før, så han har hørt det også, at jeg aldri, aldri, aldri kunne levd med en mann jeg ikke følte meg trygg med. Jeg kunne aldri vært i et forhold med en mann jeg ikke følte meg likeverdig med, selv om jeg er svakest fysisk. Jeg kunne aldri være sammen med en mann jeg er redd!

Men virkeligheten er ikke så sort/hvit bestandig. Jeg har vært gift i 10 år og mannen min har aldri skremt meg på den måten, han har aldri vært voldelig på noen som helst måte. Jeg har aldri vært redd han.

Han er en fantastisk far og ungene forguder han.

Jeg kan derfor ikke se for meg at noe sånt kan skje, så hadde det likevel skjedd kunne jeg ikke gått på dagen. Det er alfor mange gode ting som holder meg tilbake.

Jeg mistenker at menn som "plutselig" får behov for å vise fysisk styrke overfor partneren sin ikke er så fantastiske på andre måter heller, og da hadde jeg gått med en gang!

Skrevet

Selv finner jeg meg i å få ris på rumpa ganske ofte. Han drar ned buksene mine, også trusa, og legger seg over fanget mitt. Jeg gråter og trygler om nåde, men det hjelper ikke. Selv blir han så kåt av denne risinga at han like etterpå drar ned sine egne bukser og tar meg kraftig bakfra.

Skrevet

Godt skrevet 13.14. :)

Jeg spør nemlig siden det har hendt meg engang. Og her sitter jeg, enda.. Men klarer ikke komme over den ene hendelsen! Han tar så lett på det. Skylder på fylla og at han aldri ellers ville gjort det..

Skrevet

... legger MEG over fanget SITT, skulle det selvfølgelig være.

Skrevet

akkurat som jeg skulle sagt det selv 13:14

Skrevet

kan du ikke fortelle mer? blir så våt i fitta når jeg leser...

Skrevet

Jeg tenker som så at det kommer litt ann på situasjonen. Mange kvinner kan nok erte på seg det meste også. Så har man vært "tett" selv, ville jeg nok ha blitt i forholdet. Slår man som kvinne først feks, så må man vel regne med og få en tilbake.

Skrevet

Kunne tilgitt en isolert hendelse, men ikke hvis det skjedde igjen.

Skrevet

En gang, ja kanskje.

Gang nr.2, hadde jeg dratt på flekken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...