g09g11&?13 Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Har ett lite gull på 9mnd, som fikk seg sin første potte i går! Hadde ikke planlagt å bruke den før han skal slutte med bleie. Men så prøvde jeg å sette han på den i går når jeg selv satt på do, han tisset i den! Tenkte det var tillfeldig, så bestemte meg for å prøve neste gang jeg selv skulle på do. Og jammen tissa han igjen i potta, han syntes det var spennende og var veeldig nyskjerrig på potta og tissen etterpå. I dag tok jeg han med på potta etter at han hadde spist lunsj, kledde av han og satt han på potta! han tisset med en gang jeg satt han dær og ikke leng etter kom bæsjen også! han flirte og kosa seg max når han fikk sitte der! Er det dumt å la han sitte på potta når feks jeg selv sitter på do, eller når han skal bæsje? (han bæsjer til samme tid så si hver dag)
*Lissi* Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Så flink! Nei, er jo bare å prøve så lenge han vil sitte der selv:-)
lille sprelle Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Det er da bare å prøve i vei! Du må ikke bli skuffet om det er variabel interesse, men at de venner seg fort til er helt supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå