SpongeBob Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Var nettopp ute og hentet inn tørt tøy fra snora, og der hang det jammen en gjeng små bodyer, nattdrakter osv... Og plutselig ble det så intenst VIRKELIG at jeg skal ha en liten til! Noen andre som har slike a-ha-øyeblikk, eller er jeg den eneste som er litt treig? Man skulle jo tro at mage, spark, permisjon osv ville gitt meg et hint, men nei...
LettBris Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 He, he :-) Det går spesielt opp for meg også i øyeblikk hvor jeg bretter sammen små klær eller sokker! Men jeg er andregangs, så det er ikke så heftige følelser som med første, men spesielt og fint er det )
Løvinna30 Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 hehe, sånn er jeg også. Noen ganger tenker jeg; "hæ, skal jeg ha baby?" Og det kan være 'fort' gjort å glemme det, hehe altså da vi var på badetur for en ukes tid siden kom jeg på "aha jeg er gravid jeg ja" da jeg strutta rundt med magan. Eller da ande spør meg og ser på magen osv, da kommer det sånne tanker, ja her kommer det en baby! :-) Nå er jeg førstegangs da, så vet ikke om det er 'vanlig'. Kommer nok til å bli sterkere enn jeg tror å få lille baby på brystet, og ha han intil meg rett etter fødsel. Kommer nok til å bruke noen dager på å fordøye det :-)
SpongeBob Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2010 Det verste er jo at dette er min tredje, så man skulle jo tro jeg hadde litt erfaring, men akkurat nå kjenner jeg meg totalt blank...
doble<3<3 Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 SpongeBob: Er det håp for oss andre når dette er din tredje?? ;p hehe.. Her ble jeg helt på gråten i går når jeg så den lille sparkebuksa hang på snora.. Jeg gleda meg så at jeg nesten ønska at fødselen skulle starte med en gang ;p Folk har jo kommentert magen ganske så lenge, om både at den er stor og liten osv.. og om jeg er klar.. Kan jo ikke ane om jeg er klar el ikke, dette er jo første gangen og jeg aner jo ikke hva som venter ;p så har bare ledd det litt bort og ikke tenkt så mye på det.. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli klar.. Selv om jeg skal knipe igjen helt til slutten av august og de små prinsene inni magen skal få lov å kose seg både lenge og vel før de får stikke hodene sine ut her i verden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå