Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Er ikke Streik et gammeldags virkemiddel? Eller er det greit så lenge ikke DU blir rammet?????
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Driter i det så lenge jeg ikke blir rammet.
sånn ca Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Jeg veit ikke helt jeg... Egentlig syns jeg prinsippet med streik er et godt virkemiddel for få forhandlingene på bordet. Men når syns jeg det er omtrent streik hele tiden, orker snart ikke å sette meg inn i alle som streiker lengere... Så når det blir då mange streiker så ofte, mister det litt av hensikten sin. Jo oftere vanlige folk må "vike" for streiken, jo mindre støtte vil streikerene etterhvert få. En ting jeg faktisk lurer litt på, har vi et veldig dårlig lønnsystem for enkelte yrkesgrupper? Siden de nesten streiker annenhvert år (satt litt på spissen).
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Folk her inne er hyklere og driter i om alle andre. Sånn er det bare! Jeg heier på at alle skal få en god økonomi i norge! Både lærere og vektere!
Gjest Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Traff en lærer i dag som var skikkelig forbanna over at flyplassen var stengt! Ha ha ha ha ha ha Det var greit nok at de skulle streike liksom, men det var jo unødvendig å stenge hele flyplassen....! Litt ironisk..... ;o)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Selvsagt er streik like uakseptabelt denne gangen som alltid ellers. Forskjellen er at det ikke er så mange tragiske streikeglade vektere som heier på sin egen enfoldighet her inne. Dermed blir motstanden mindre tydelig.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Enig i at alle skal få en god økonomi. Men både lærere g vektere har men enn akseptabel lønn fra før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå