Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Vurderer å slå opp med den "fantastiske" kjæresten min.. Pga dårlige mageføleser på ham!! Jeg kan ikke sette fingeren på hva det faktisk er, men jeg går rundt konstant med dårlig magefølelse.. Blir kvalm osv.. Jeg orker ikke å ha det sånn!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Hva i alle dager vil du vi skal svare på dette da? Har du en dårlig magefølelse, javel, så slå opp da?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Kjære deg! Snakk med han først.Hvis det ikke allerede er gjort? Dette trenger ikke nødvendigvis det er han det feiler noe men ditt forhold til han.Hva gjør deg dårlig? Han som person?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Ja, han er veldig selvsikker av seg selv, og kan være litt "cocky" men samtidig e han verdens snilleste mann og omtenksom, Men jeg synes han er litt sånn "selvgod" og jeg vet han har ADHD.. Kanskje det er det som gjør ham til sånn som han er? Han kan være litt utadvent og det oppfattes ofte som flørtende..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 ja skulle ønske jeg ikke hadde denne magefølelsen men.. jeg er bare bekymret hele tiden:( Lei meg for å måtte gjøre det slutt med ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå