Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 når du bruker hvem.. så omhandler det personer/mennesker.. har ingen butikk som er det rundt meg...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Handler mest på Kiwi, fordi den er nærmest og åpen lengst. Hender jeg er innom Meny eller Mega også. Er sjeldnere på Rema og nesten aldri på Rimi. For min del handler det mest om hva som er mest praktisk.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Vet ikke HVEM som eier de butikkene jeg handler i. Men jeg varierer mellom Rema, Kiwi, Rimi og Coop Extra. Foretrekker Rema og Coop Extra. Rimi når jeg skal handle bleier. Har Kiwi nærmest, men syns der er dyrt og er dårlig utvalg, så der handler jeg bare når jeg må.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 HVILKEN matbutikk jeg handler i ja...hm. Blir vel oftest Kiwi siden det er på veien til barnehagen, ellers handler vi også på Rimi da den ikke ligger langt fra hjemmet. Begge har jo bleieavtaler, så det er veldig greit.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 Hvor gammel er du HI? Eller skrev du det med vilje? Jeg handler på Ica nær, fordi den er nærmest, ellers Meny fordi det er best utvalg på melkefrie produkter.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #9 Skrevet 15. juni 2010 Jeg handler mest på Rema 1000. Har en super Rema butikk ganske nærme som er kåret til norges beste. De har masse utvalg og alltid fersk og billig frukt, grønsaker osv. Ellers handler jeg på Meny hvis jeg skal bare ha litt, ferskvarer/fisk/grillet kylling for det ligger bare rett nedi gata her. Vi storhandler på Maxi Mat i Sverige 1-2 ganger i mnd. Bor i Fredrikstad så det er kun 35 min å kjøre:).
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #10 Skrevet 15. juni 2010 Jeg handler på Ica Maxi, kiwi og noen ganger meny/ultra. Aldri på rema og rimi.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #11 Skrevet 15. juni 2010 Storhandel som jeg bruker bil til blir som regel Rema, kjører ofte innom Ica Maxi eller Obs! for å ta med meg gode tilbud, men handler aldri basisvarene i disse dyre butikkene. Handler småting som trengs på Rimi, for den ligger rett nedi gata her og jeg går forbi på vei til og fra barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå