Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Jentene mine forløses om 2 uker med keisersnitt pga, at Tv2 vokser for lite. Jeg vil da være i uke 35+ 2...Er ganske spent og litt nervøs for dette... Noen som har født rundt denne tiden og vil dele historien deres med meg? Hvor lenge lå dere på sykehus? Hva veide barna deres? Hvordan gikk det? Takknemlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Nei, mine jenter ble tatt akutt i uke 29, noe av samme grunn:-) Men jeg ville bare si lykke til, det går nok veldig fint! Husk at uke 35 er nesten ikke prematurt å regne for å være tvillinger. Vet du hvor store de er og hvor stor forskjell det er på dem?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 En jeg kjenner fikk i uke 35, de var på sykehuset i to dager
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Jeg fikk førstemann i uke 35. Hadde problemer med å få han til å suge så måtte ha sonde, lå på sykehus i 4uker pga dette, men ellers ingen komplikasjoner.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Fikk jenter i uke 34, lå en måned på sykehus pga at de veide lite, hadde gulsott og at de måtte sondemates i noen uker. Tv2 vokste for lite her også, og de ble tatt med keisersnitt. På tross av lang tid på sykehun gikk det fint med jentene. Det tar tid å komme opp i vekt når man veier 1,5 kilo og er ca 40 cm lang. I dag er de 1 år og har vokst jevnt og trutt hele veien og er innenfor sin aldersgruppe ang vekt og høyde. De har ikke vært syke mer enn en forkjølelse. Lungene er ferdi utviklet i uke 34, og det som skjer etter det er at babyene skal vokse og legge på seg. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå