Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Jentene mine forløses om 2 uker med keisersnitt pga, at Tv2 vokser for lite. Jeg vil da være i uke 35+ 2...Er ganske spent og litt nervøs for dette... Noen som har født rundt denne tiden og vil dele historien deres med meg? Hvor lenge lå dere på sykehus? Hva veide barna deres? Hvordan gikk det? Takknemlig for svar!
Cecilie1305 Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Mine to jenter kom til verden i uke 34 + 2. TV1 veide 1 700 gram og TV2 veide 1 900 gram. Det hele gikk veldig greit. Fødte vaginalt, og jentene var friske og fine fra første stund. Vi ble 2 uker på Riksen, men det var bare fordi jentene skulle ha spisetrening. De var litt over 2 kilo da vi ble sendt hjem igjen. Dersom du lurer på noe mer, så er det bare å spørre. Dette kommer til å gå kjempefint. Det er jeg helt sikker på! Lykke til!
Silvia Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Hei! Hvordan gikk det? Mine tvillinger ble født i uke 35. Det veide 2,3 og 2,5 kg. Vi lå på sykehuset i 2 uker. I begynnelsa fikk de mat gjennom sonde. Men vi kom fort i gang med amminga. Vi fikk god hjelp med alt den tiden vi var på sykehuset. Gleda oss til å komme hjem, men det var et stort sjokk og komme hjem... hehe. Alt har gått veldig bra da. Tvillingene er helt normale 2-åringer. De bærer ikke preg av å være født for tidlig. De er som gjennomsnittlige 2-åringer når det gjelder språk, motorikk osv. Bittelitt over gjennomsnittet når det gjelder vekt, fodi de er så glade i mat Håper det går bra med dere Du kan bare spørre meg også, hvis det er noe mer du lurer på.
Idapida m/2 på èn gang! Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Jentene mine ble født i uke 34+2.. Ble hastesnitt pga alvorlig svangerskapsforgiftning. TV1 veide 2,5 og TV2 veide 1,9 kg Vi måtte være på sykehuset i 3 uker med spisetrening, fikk masse hjelp og mange gode råd i løpet av oppholdet der.. Jentene er nå 3mnd og begge veier over 5 kg, går kjempebra med de Lykke til, kommer til å gå kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå