Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, for jeg selv kjenner ingenting.

Har bare uteblitt mens og positive graviditetstester :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TRØTT TRØTT og atter TRØTT.... Også har jeg ømme bryster.. Er selv i uke 5 nå men dette har jeg hatt i en uke nå :)

Skrevet

Nå er ikke jeg lenger i uke 4, men da jeg var det hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt. Kom egentlig først i uke 8 og da egentlig veldig lite. Har blitt gradvis mer nå de siste par ukene, og brystene har nå så smått begynt å bli ømme. (Uke 12)

Ikke alle har mye symtomer, selv om alt er som det skal med den lille. Har også hørt om dem som har MER energi, og er i BEDRE humør etter de ble gravide. (Selv om disse nok er i mindretall...)

Skrevet

Da jeg var i uke 4 var jeg fryktelig trøtt, tissatrengt og hadde ekstreeeeeme humørsvigninger. Jeg var også litt svimmel. Så gikk alle symptomene over og jeg ble dritstressa, helt til kvalmen kom som en vegg nøyaktig 5+3. Jeg er i uke 7 nå og er syykt kvaaaalm døgnet rundt....... De andre symptomene har avtatt.

Skrevet

Jeg er utrolig trøtt, vil bare sove, sove, sove. Ellers litt ømme bryster, ingen tydelige humørsvingninger med unntak av dem som nødvendigvis følger med den intense trøttheten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...