Gå til innhold

Noen flere som hiver seg på en rydderunde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet, mangler å avslutte:S

Har satt en plan for hva jeg skal gjøre torsdag og fredag, som er fridager, men nå må jeg bare ta litt overflatisk... Dvs vaske klær, støvsuge litt og litt smårydding.

Har planlagt rassia i alles skap, pga det er sikkert mye som ikke passer eller blir brukt lengre i alles skap. Samtidig omorganisere litt. Likeens skal jeg kvitte meg med ett servise, hvertfal store deler av det. Så nå skal jeg ha en skikkelig oppryddingsrunde i vårt kjære hjem, både fra knevegger, skap og kott. Litt system er tingen, tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj..nå fikk jeg dårlig samvittighet, he he..:)

Skrevet

Gjør noe med det da;) Gå å finn kjøkkenbenken din, eller sett på ei maskin med klær. NÅ!!!! Hehehe...

Skrevet

Jeg er med.

Begynner på kjøkkenet.

Hilsen ryddeanna :)

Skrevet

Jeg har sortert alt skittentøy og er i gang med klesvasken, har også rengjort komfyren, rydda kjøkkenskapet, yttergangen, stua, alle rom er ryddet, har ei pause her før jeg skal vaske gulv og tørke støv til slutt her, pluss henge ut klær.

Skrevet

wow effektive dere er:) Har heldigvis ikke så mye igjen jeg heller:) Venter på ei maskin skal gjøre seg ferdig. Så må jeg på butikken en tur og handle litt, så skal jeg på jobb:s

Skrevet

Effektiv og effektiv, starta da jeg sto opp i morres, så har had noen timer på meg da :-)

Greit å bruke dagen når man har tid og fri synes jeg, vi skal reise bort til helga og blir borte i halvannen uke, så vil helst slippe å komme hjem til skittentøy og husvask :-)

Skrevet

Dette e jeg med på!! Springer ut på kjøkkenet og vasker opp med det samme!! Klærne er i boks allerede;)

Skrevet

Jeg er også med:)

Går på kjøkkenet og rydder litt, og deretter ordne med litt klesvask:)

Så er vi flinke dere!!!

"Ryddefantomet"

Skrevet

Venter på vaskemaskina :-D Ellers tror jeg nær forestående flytting og nytt hus kommer til å snu opp ned på det meste... Blir nok kastet en del ting...

Skrevet

Oj, så kjekt:) Da blir det vel automatisk en del opprydding og kassering av ting og tang man trodde man hadde bruk for...

Skrevet

Her ryddes det vekk vinterjakker å diverse luer. Vi har liten plass så må pakke om å ordne rundt ofte. Hvis ikke kunne vi svømt rundt her! Støvsugd, hengt ut klær, satt på klær OG jeg har forberedt litt diverse grill tilbehør til venner kommer i ettermiddag! Mini sover i vogna! Pusse vinduer har stått på agendaen lenge nå som sola skinner men det er så mye pollen støv i lufta at det blir waste! Kommer til å klistre seg til vindu som lim tenker jeg! Men noe blir gjort!

Skrevet

Nå er kjøkkenet strøkent:) Det gikk jo fort!! Får fjerne rot og unødvendige ting i en kjøkkenskuff også.. Utrolig hvor mye man får gjort med TV-en av og pauser fra dataen...

Skrevet

Ja :-) vi har flyttet en del, men det er første gang vi flytter inn i vårt eget hus! Flytting er definitivt en effektiv måte å rydde på :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...