Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 frisør time, andre produkter du måtte bruke på håret..??
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Alt for lite, går sikkert til frisør bare en gang i året. Bruker vanlig butikkprodukter, farger det endel da, pga grå hår:(
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 370 kr på shampo og balsam fra frisør. Varer 2-3 mnd. En frisørtime i året, vanlig klipp og tynning. Noen andre produkter for å "samle" hår. Type Obediens cream. Men en flaske til 400 kr varer jo nesten 1 år-) Dritdrøy i bruk. Jeg har nemlig kjeempe langt hår. Så jeg stusser hjemme en gang mellom hvert frisørbesøk. Og fornøyd med fargen er jeg også, har naturlig lys blondt hår. Tykt som faen så jeg må til frisør for å tynne det ut innimellom
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Ca 500 kr på shampoo/balsam spraya osv hver 3 mnd. Har hairextension så ca 1500 kr hver mnd på å sette det opp igjen, farge ettervekst.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Jeg kjøper shampoo, balsam, stylingprodukter og hårkur på billige nettsider, og bruker lite av dem. Kommer nok alt i alt på ca 100 kr pr mnd. Går til frisør 3-4 ganger i året, kun for klipp. Bruker max 3000 i året, alt inkludert:)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Blir nok ikke mer enn en hundrelapp i året. Kun vanlig billigsjampo.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Hmmmm... En frisørtime koster vanligvis 1000 +, men jeg gjennomsnittlig bare en gang i halvåret. Før brukte jeg mye dyr sjampo,balsam og hårkurer pga bleking og striping som gjorde håret mitt vanskelig. Men nå har jeg naturlig hårfarge, brun-lysbrun, fornøyd med det, og trenger egentlig ikke annet enn en ok butikksjampo (som hodebunnen min godtar..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå