MerraSomGår Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Ai! For første gang i mitt liv har jeg bedt om individuell lønnsvurdering. Jeg er ikke akkurat oppdratt til å be om penger fordi jeg er flink (!) men det bør man jo gjøre når man forhandler lønn. Vise egne prestasjoner og slikt. Det føles naturstridig for en som er oppvokst i et pietistisk hjem. Så nå er jeg skikkelig spent! Ikke at jeg tror jeg får så himla mye i lønnsøkning, men om jeg bare får litt er jeg superfornøyd for da har jo strategien lyktes. Og siden jeg er hjemme med baby, jakter jeg jo den lille spenningen jeg kan få - særlig siden restplass.no har mistet litt av glansen etter langvarig tråling.
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Bra! Vi damer stiller altfor lite krav. Moret meg over ditt forhold til restplass.no. Jeg har et tilsvarende forhold til finn.no sitt utvalg av hus, både i byen jeg bor i og i andre tenkelige og utenkelige byer.
MerraSomGår Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2010 Hehe, på finn.no fisker jeg etter barneklær. BTW: "Vi damer"? Jeg trodde vitterlig du var mann. Det står det på profilen din..
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Nei, jeg er en vaskeekte jente:) Eller dame heter det vel når man har passert 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå