Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry for at jeg ikke ble med på tytetid i går kveld,jeg som hadde kjøpt inn ekstra røyk og greier hehe. Men fikk plutselig barnevakt,så da ble jeg henta av en kjekkas på motorsykkel og vi krusa på veiene i solnedgangen :)

Når jeg kom hjem så var jeg så kald at jeg måtte hoppe i dusjen og legge meg haha,holdt på å fryse i hjel!!

Men i kveld vet du,da kan vi tyte så mye du vil!! :)

Vaskebur

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du er her nå? :)

Skrevet

Weee.. er her nå.. sry at jeg ikke så tråden i sta..

Nettet mitt datt faktisk ut i går (teite netcom) så måtte bare tusle i seng rundt midnatt =)

Men klar jeg =D

Fønix

Skrevet

Ååå,kanskje vi kan tyte i morgen kveld,jeg er så trøtt at jeg orker ikke å røyke engang!! Var ute til kl 2 i natt,i seng kl 3,opp kl 7 og nå merker jeg at jeg er ikke så ung lengre haha :P

Har begge ungene her i dag,og de har krangla så fillene har føket,man blir monstersliten av slik! Den ene gråter fordi den andre er slem,så begynner den andre å gråte for den ene gråter...ikke lett å være barn til tider hehe.

Vaskebur

Skrevet

ååh.. uffda..

I morgen er nok jeg trøtt, skal til min mor hele dagen..

Men skal se hva jeg får til =)

Skrevet

skulle jeg ha vært hos min mor en hel dag så hadde jeg vært nødt til å sove en hel dag etterpå hehe.

Men nå svir jeg sånn i øynene at jeg legger meg,vi får tytes en dag det passer :)

Ha en fin kveld :)

Vaskebur

Skrevet

Sove godt, så tytes vi nok skal du se =)

Fønix

Skrevet

spørs om jeg blir sittende så lenge i dag (men hvem vet)

min mor måtte en tur på jobb i dag, så ble først tre timer på kjøpesenter, så laaang dag hos min mor, akkurat fått to trøtte unger i seng

Men vi får se, er nå her nå

Fønix

Skrevet

Sitter nå her jeg og :)

Sliten som bare fy,sprunget etter ungene på marka og leita etter kråkereir hehehe.

Vaskebur

Skrevet

da er eg tyte klar =)

Fønix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...