Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Sorry for at jeg ikke ble med på tytetid i går kveld,jeg som hadde kjøpt inn ekstra røyk og greier hehe. Men fikk plutselig barnevakt,så da ble jeg henta av en kjekkas på motorsykkel og vi krusa på veiene i solnedgangen Når jeg kom hjem så var jeg så kald at jeg måtte hoppe i dusjen og legge meg haha,holdt på å fryse i hjel!! Men i kveld vet du,da kan vi tyte så mye du vil!! Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Weee.. er her nå.. sry at jeg ikke så tråden i sta.. Nettet mitt datt faktisk ut i går (teite netcom) så måtte bare tusle i seng rundt midnatt =) Men klar jeg =D Fønix
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Ååå,kanskje vi kan tyte i morgen kveld,jeg er så trøtt at jeg orker ikke å røyke engang!! Var ute til kl 2 i natt,i seng kl 3,opp kl 7 og nå merker jeg at jeg er ikke så ung lengre haha Har begge ungene her i dag,og de har krangla så fillene har føket,man blir monstersliten av slik! Den ene gråter fordi den andre er slem,så begynner den andre å gråte for den ene gråter...ikke lett å være barn til tider hehe. Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 ååh.. uffda.. I morgen er nok jeg trøtt, skal til min mor hele dagen.. Men skal se hva jeg får til =)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 skulle jeg ha vært hos min mor en hel dag så hadde jeg vært nødt til å sove en hel dag etterpå hehe. Men nå svir jeg sånn i øynene at jeg legger meg,vi får tytes en dag det passer Ha en fin kveld Vaskebur
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Sove godt, så tytes vi nok skal du se =) Fønix
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 spørs om jeg blir sittende så lenge i dag (men hvem vet) min mor måtte en tur på jobb i dag, så ble først tre timer på kjøpesenter, så laaang dag hos min mor, akkurat fått to trøtte unger i seng Men vi får se, er nå her nå Fønix
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #9 Skrevet 16. juni 2010 Sitter nå her jeg og Sliten som bare fy,sprunget etter ungene på marka og leita etter kråkereir hehehe. Vaskebur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå