Gå til innhold

massasje??


Maibaby:)

Anbefalte innlegg

Jeg hadde bestilt ein massasje time til idag, men leste igår på internett at noen ikke anbefalte dette i første trimester, jeg ringte for å avlyse, og da sa hun at det var greit at jeg avlyste, men at det ikke var farlig på grunn av at de brukte noen andre oljer.... så jeg kunne ringe opp igjen hvis jeg ombestemte meg! så nå sitter jeg her og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, noen som vet noe om dette? har noen råd og tips??

Blir litt svimmel jeg av denne jungelen av ting som vi ikke kan gjøre lenger ;) selv om det er verdt det :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om de uikke bruker oljer som er "abortfremkallende" ,så kan det vøære steder på kroppen som en ikke bør bli massert på når man er i 1. tri. det er pga risikoen for abort. man kan ikke dra en helt sikekr trå mellom massasje og en evt abort, men jeg vet at de ikke anbefaler massasje i 1. tri. Har selv blirr avvist på axelssons (der de lærer å massere) pga dette. :o) Så jeg hadde heller ventet med massasje til etter 1. tri - da har du noe å se frem til! (som om det ikke er noe annet å se fram til, da.. hahaha... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok ;) takk for svar, står så mye forskjelligt på nettet at eg bler litt forvirra ;) men bestemte meg uansett for å ikkje gå... better safe than sorry!! ;) har uansett masse positivt i vente nå ja!! hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...