Gjest Sharazi Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 I dag er den magiske dagen her.. Datoen hvor alt blir regnet ut i fra. Nå har jeg fått høre "nå kan det jo skje når som helst" i 3 uker. Jeg håper inderlig jeg slipper å høre det i 2 uker til... Men når er "når som helst"?? Om noen kunne vite det! Hmm... Ingen spesielle tegn ennå, nei...
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Du har aldri vært nærmere Lykke til!
benelen Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Å jeg skjønner deg så inderlig godt! Har hørt det jeg og, har to dager til termin. Og i dag våknet jeg av melding om at min kusine kom på sykehuset i natt.... hun har termin i morgen.... Så nå sitter jeg her og venter på å høre om det har kommet et nytt familiemedlem samtidig som jeg svarer på meldinger og telefoner om at "Nei, jeg kjenner ikke noe jeg.. ingen tegn her...." Håper vi slipper å gå slik i to uker til! Lykke til med innspurten!
Gjest Sharazi Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Takk i like måte dere! Jeg trøster meg med de fødselshistoriene hvor damen ikke kjente noen tegn på forhånd. Men jeg har jo hørt at det er mange som ikke har forstått tegnene før etterpå da. Uansett blir det en unge!
benelen Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Jeg og har hørt at det ikke er noe poeng å bruke tiden på å kjenne etter for plutselig så er det igang og da VET du det. Så vi får nok bare la være å bruke all energien på å lete etter tegn. Og ja - unge blir det nok uansett nå ja!
Hannah81 Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Har termin i dag jeg og, ingen tegn til fødsel dessverre. Aaargh, hadde håpet å føde litt før termin denne gangen. Førstemann kom noen dager etter termin, håper det skjer noe snart! Lykke til!
Vimse + gullene Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 Heisann! Tenkte å muntre deg litt opp, gikk selv 7 dager over tiden, og merket ingen vonde kynnere, slimpropp eller noe før jeg våknet kl halv tra på natten av begynnende rier. Husker dessuten den tråden om høye mennesker føder enklere. Jeg hadde i alle fall en " enkel" fødsel. Er 178 og fødte en vanlig baby på 3,5 kg. Lykke til det blir din tur snart og det kommer til å gå fiiint
Gjest Sharazi Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 Takk for det, vimse+mini! Jeg må faktisk innrømme at jeg merket noe i natt! Våknet med vonde tak kl 4, men det daffa av etter et par timer. Jeg håper det tar seg opp igjen, men det er litt deilig å vite at det går fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå