Gå til innhold

Erfaring med dinner4home.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette så veldig fristende ut, men selvfølgelig dyrt og helt unødvendig... men jeg er så dårlig på å lage mat. noen som har hjemlevering av mat som dette eller kjenner til det? Er det verd pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var dyrt! Og så må du fremdeles lage maten selv... Får bare levert det du trenger i en pose sammen med oppskriften!! Hadde ikke jeg giddet...

Skrevet

Hehe.. det er jo klart billigere å kjøpe seg en kokebok og ta en tur i butikken. Hørtes bare ut som en fin måte å tvinge seg selv til å lage noe nytt å spennende. Men jeg ser at det er i overkant...

Skrevet

Middag for 2 i ei uke 950kr er dyrt. Når vi bare var to hadde vi et matbudsjett på ca 2800 vi, og der er jo alt annet inkl også..altså alle måltider og ting man handler på butikken:o)

Skrevet

Jeg synes ikke det var spesielt dyrt. Vi bruker ca 1500 i uka (to voksne og en ettåring), og det er jo da alle dagens måltider utenom lunsj på jobb. Så 950 for bare middag synes jeg var helt greit.

Men generelt tenker jeg at jeg ikke helt ser poenget. All den tid man faktisk bare får middagsingredienser levert på døra må man jo likevel ut og handle frokost, lunsj, kveldsmat, drikke, frukt og snacks, og er man først på butikken kan man like godt handle middag også. Har du problemer med å finne ut hva du skal ha til middag kan du like godt bruke en nettside som sender deg middagstips på epost hver dag og gir deg ingrediensliste, det er helt gratis og når du da handler kan du selv velge butikk og pris på ingrediensene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...