sikat Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Har verdens beste gubbe, som nettopp ga meg beskjed om at han har bestilt frisørtime til meg senere i dag. Har fått beskjed om at jeg bare skal komme og hente kortet hans, og 'slå meg løs' hos frisøren kl 1400 Hadde jo tenkt at jeg skulle klippe meg nå før lilleputt kommer, men frie tøyler da? hva skal jeg gjøre?
Make№4 Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Har du langt hår så Ikke klipp det av nå iallfall, man mister gjerne en del hår etter fødsel og når ammingen kommer igang.. Samt enklere med langt hår når man kansje får litt dårligere tid til seg selv,da man bare kan sette det opp i en topp på hodet og samtidig se velstelt ut. Kort hår krever styling hver dag...sukk.. Farg det eller lag striper...klipp av eventuellt slitte tupper og form i en fasong hvis du ikke allerede har det..... Lykke til!! )
Gjest Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 For en flott gest fra din mann! Varmer mitt hjerte når jeg ser at det fortsatt finnes noen menn som virkelig tenker på sin kvinne. Hold på han! Farg det litt og be om gode råd fra frisøren. Hodebunnsmassasje er herlig;0)
sikat Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2010 Ja, han er skikkelig god Og har sikkert litt dårlig samvittighet iom at det har vært mye jobb på han de siste ukene, med jobbreise og overtid, slik at jeg har blitt sittende hjemme alene m 2-åringen. Fikk faktisk 'fri frisørtime' hos ham sist jeg gikk høygravid også, da som en av de 24 gavene i adventskalenderen han hadde laget. Elsker den gubben; og gleder meg til frisørtimen ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå