Gå til innhold

blæ

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har jeg to valg om hva jeg burde gjøre. og egentlig burde jeg gjøre dem begge men det får jeg ikke tid til.

det ene er å lese pensum og det andre er å rydde hus....

så hva hadde dere valgt? husvask eller pensumlesing?

vurderer litt og gi beng å finne på noe annet ute i det fine været, men det er ikke noe alternativ... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lese pensum ute i finværet :-) Husarbeid hører regndagene til!

Skrevet

Har ikke du ferie da?

Pensum over husvas når som helst her. Husvask er ikke bra. He he.,

Men om du venter besøk, hadde jeg tatt huset. Belønningen for litt geriljavasking er å få lov å gå ut i det fine været.

Skrevet

pensum i sola :)

hei forresten lammis, lenge siden sist!

Skrevet

venter ikke besøk, jeg venter aldri besøk :D så sånn sett kan jeg ha det så rotete jeg vil :D

ja, kanskje lesing i solen er tingen. føler aldri noe sitter når jeg leser ute. men det er jo digg vær da :)

jeg har egentlig sommerferie men en mors plikter stopper aldri :P også har jeg lovet meg selv at jeg skal få lese karl marx når jeg har lest igjennom pensum... hehe

Skrevet

rampongi hvordan går det?

jeg har vært i det store syden :P men nå er jeg din igjen :D

Skrevet

Løøøøøøv! :o

Her går det fint, sola er litt med og jeg henger i stroppen!

Skrevet

var den haggis-typen med eller?

Skrevet

Ooooh, for noen belønninger. Jeg har faktisk en liten artikkelsamling "Lenin om Marx" liggende. Plukket opp på loppemarked selvfølgelig, tenkte den kunne være morsom å ha:)

Skrevet

så bra ting går fint :D

nei det var bare småen, meg og søsteren min. det er det eneste fornuftige. har sluttet å engasjere meg i menn :P

hardt liv :P

Skrevet

Pensum ... det gir størst uttelling på lang sikt.

Vaske hus kan du gjøre når du har fått drømmejobben og kan betale noen for å svinge seg med vaskekosten ;-)

Skrevet

hehe... jeg digger boksamlingen din! den fremstår som paradis :)

jeg var på en kafe i oslo som var laget av et gammelt værksted. og på den ene veggen var det et stort maleri som fylte hele veggen med skrivet "hele folket i arbeid" på det var stas :D

jeg må begyne å gå på loppemarked med deg. du finner så mye bra

Skrevet

jeg skal såååå betale noen for å vaske huset mitt når jeg er ferdig med å leke student :)

Skrevet

Ja, vi finner en del morsomme bøker. Men problemet er jo å ha tid og krefter til å lese de (baby våken med skrik 3 timer midt på natta i natt sa du? Hmpf).

Men kan tenke meg at det finnes flere bra loppiser i oslo da? Det må det jo gjøre...

Skrevet

dobbel blæ..(ment for mannedelen av setningen)

og dobbel glede for søster og småen. Hørtes digg ut.

Jeg tok med pappaen og småa til italia i mai, det var helt ok det også :)

Skrevet

italia er et helt genialt land :) mitt favorittland etter norge :)

spisste dere syke mengder is? det gjorde vi når vi var der i høst :D

Skrevet

oj, skrikende våken baby er det værste som fins! du har min medfølelse!

det er masse loppiser her også.problemet er bare at jeg aldri drar dit og når jeg gjør så finner jeg ingen ting. jeg klarer ikke skilde mellom skatter og skrot :/

du må gi meg opplæring!

Skrevet

spiste smurfe-is.. jupp, den var en blanding av sjokkturkis og blå.. herlig smak tutti frutti ala 1980.

Men jeg er en sucker for Straticella da.

"Problemet" var vel ikke isen denne gangen, men at svigermor kom på at vi skulle spise 3-retters til både lunsj og middag hver dag.. Tror vi tok med oss et dusin ekstra kg hjem i form av sideflesk assa..

Den dama assa!

Verdens søteste, men hun tror jo vi bor i sulte-afrika til daglig vet du..

Skrevet

Det er ikke vanskelig, mitt opplæringsprogram består av tre enkle steg:

1) ta med alt der første reaksjoner "interessant!"

2) ta med alt der du ler litt med dårlig humor fordi det er for sært eller rart eller morsomt på en sær måte (meget godt tegn)

3) alt man er i tvil om, ta det med allievel, det er loppis, det koster ofte nesten ingenting og bøker kan man aldri ha for mye. Om ikke annet kan det bli obskure gaver. :)

Skrevet

Jeg hadde tatt en lynrask shining av huset, og så lest litt pensum, og så kjøpt meg et lass med dig og lest en god bok istedet;p

Skrevet

det endte med at jeg fikset bilen (ja jeg fikset den faktisk helt selv :o )

og dro til ski og spiste lunsj med en venninne også kjøpte jeg sushi og dro hjem. nå sitter jeg her og spiser sushi med en stor plan om å sette meg ut å lese pensum om litt.

prøvde og kjøpe karl marx på bokbutikken gjorde jeg og, men de hadde ikke noen ting av han inne... hehe... så da må jeg ta pensum før belønningen... hehe

Skrevet

Har dere ikke noe marx på pensum eller noe da?

For en fiffig sommerplan forresten. "i sommer skal jeg kose meg med litt marx". haha.

Oi, jeg er innkalt på enda et intervju. Men det er mens jeg er i ungarn. Hmm. Æsj.

Skrevet

hehe... jo da, vi har ha på pensum men bare i små korte stykker.

han som er hvoedpersoen hos oss er Weber, han går pokker meg igjen i vær eneste bok uansett fag. vi har et utrykk i klassen som sier "du skal kunne din Weber", men han er slettes ikke noe morsom å lese om.

det er litt gøy for en annen venninne av meg har akkurat samme sommerplan...hihi og planen er laget uavhening av hverandre :D

du må ringe dem å spørre om du kan få intervjuet utsatt til du kommer hjem!

hvordan gikk det med gruppeintervjuet?

Skrevet

Jeg har allerede sendt svar på mailen jeg fikk fra kontaktpersonen om mulighet til annen dato.

Gruppeintervjuet er ikke før fredag.. :)

Skrevet

så gøy. da venter vi i spening :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...