Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Heisann trenger råd her Jeg er en Pappa til 3 fantastiske gutter. Elste 9 år yngste 9 mnd. Jeg er gift med verdens herligste jente.... Problemet mitt nå er at hun har fått ei veninne som er bifil/lesbisk. Igrunn ikke noe problem i seg selv, MEN. Her kommer MEN, Nå kommer min kone til meg å sier at hun ser mest på jenter og vurderer å gå fra meg og barna pga det. Sier at hun alltid har sett på jenter, men ikke trud å si det før. Tror de to har rotet litt sammen og. Er det håp, kan det være noe sennende nå og at jeg må ha litt tolmodighet så kan det gå over.? Håper å få svar fra noen som kjenner seg i gjen i situasjonen. Både mødre og fedre. Jeg ønsker av mitt hele hjerte at det ikke ryker mellom meg og min kone, men gjør det de så vil jeg kjempe for å få full ommsorg for barna. Vil ikke at de skal vokse opp med 2 mødre, blir veldig feil i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Hva du vil og hva som er barnas beste er nødvendigvis ikke samme sak, men håper virkelig det ordner seg mellom mor og far i denne saken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå