Gå til innhold

Eksplosjon i utvikling den siste uka. Hjelpes, hvor skal dette ende? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir like overrasket og imponert hver gang jenta mi plutselig klarer nye ting. Hun har vært tidlig ute hele veien, men den siste uka har vært helt ekstrem. Hun har tidligere rullet begge veier og skøvet seg bakover, men i den siste uka har hun både satt seg opp selv i sittende, inntatt krabbeposisjon og utgangsstillingen man pleier å ha når man skal ta armhevninger..hehe.. Hun er ennå ikke 6 mndr, så jeg må si jeg er "bekymret" for ukene som kommer. Må vel polstre både baby og hus tenker jeg :) Sur er hun også, så spørs om det kanskje er tenner på gang i samme slengen.

Flere som har overaktive babyer? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

At hun er sur kan skyldes utviklingsspranget, det er ganske vanlig :-)

Vi hadde også et uviklingssprang her for en stund siden, men gutten min var da 7 mnd. Jenta di er tidlig ute!

Skrevet

Hehe, ja kanskje det er derfor :) Tror hun er litt frustrert faktisk, hun har jo så lyst til å krabbe men kommer seg ikke fremover enda... Det blir vel snart det også tenker jeg!

Gjest eelis+kian
Skrevet

Ja, hun virker litt som en rakett, hun snuppa di! Gutten min stod i krabbeposisjon og vugget frem og tilbake i nesten en måned, men det har nok også en sammenheng med det glatte gulvet mitt, hehe ;-)

Skrevet

Jeg håper hun venter en måneds tid før hun får til krabbingen jeg;) Men, hvis hun skal være så sur og frustrert fordi hun ikke får det til, kan hun gjerne begynne med en gang..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...