Gå til innhold

Dager til termin, tirsdag 15 juni =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19 dager her også :-)

Skrevet

10 dager igjen,ble strippet idag,så vi får se hva som skjer....:)))

Skrevet

18dager igjen til termin her nå :)

Skrevet

24dager og begynner å skjønne at alt er ikke klart enda....! Travelt nå!

Skrevet

8!

Skrevet

Ahh, heldige dere! Jeg har 90 dager igjen! Lykke til med kommende fødsler:)

Skrevet

77 dager igjen. Usj, det er lenge...

Skrevet

11 dager igjen og hvor ble tiden av?? Trodde aldri jeg skulle komme til permisjon og fridager he he.Har heldigvis alt klart i heimen og er fortsatt i strålende form så utålmodigheten har ikke innhentet meg enda, men spør meg over termin, da har nok stemningen steget litt! Alle i familien har født 3 uker før tiden, men ikke jeg nei så nå er jeg ganske så sikker på at jeg føyer meg inn i rekken av overtids-klanen:-)

Var til vekstestimering på sykehuset i går da symfysemålene har vært veldig høye og så viste det seg da at 38+4 er han rett under 3000 gram, så det var mye fostervann. Både legen og jordmoren min mente jeg fikk en liten plugg, men det ser nok ikke sånn ut gitt. Nå legger de jo på seg mye på slutten, men neppe 1,5 kilo på tiden som er igjen!

Hurra og lykke til alle sammen!

Skrevet

hadde termin på søndag, så -2 dager for min del...

Skrevet

31 dager igjen, og jeg begynner å føle meg skikkelig ferdig alt... Håper jeg slipper å gå over!!

Skrevet

20 dager til termin og jeg er suuuperklar.....prøver å finne på mest mulig, slik at dagene skal gå fort...=0)

Skrevet

Er en uke på overtid.... Så ting kan godt skje snart! Trodde det begynte i natt, men det stoppet opp i morgentimene...

Slimproppen gikk isted så håpe håpe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...