Gå til innhold

Tar meg nær av ALT typen sier til meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette går ikke lenger...

Jeg blir så inmari fort sur på typen min om han skulle komme med dårlig spøk eller bemerkninger...

Snkket med ham istad og han spurte meg om hvis jeg rydde opp etter ham hver dag og lager mat til ham, skulle han få meg til å komme hve kveld?

Herregud jeg ble faktisk sur over dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bør ta deg en pille eller fem..!

Skrevet

Hadde ryddet som en gud hvis jeg fikk dette tilbudet;)

Skrevet

Synes ingen dette var litt frekkt sagt da?

Skrevet

La han gå sulten og måtte rydde etter seg selv...

Ingen voksen mann sier da slikt!!!

(som plaster på såret burde han få deg til å komme hver kveld!)

Skrevet

Da hadde jeg tatt fram skure-bøtta ;)

Skrevet

Jo, voksne menn sier slikt. HI mangler humor og er premenstruell. Er det rart mannfolk ikke forstår seg på kvinnfolk? Jeg forstår ikke de fleste kvinner selv mesteparten av tiden. Det er så mye føleri og forventninger om at alle andre skal være tankelesere. Skjerp deg!

Skrevet

Jeg og mannen min har et sånt forhold at hvis han hadde sagt noe sånt hadde jeg kun tatt det som en spøk, og sikkert svart noe tilbake som om at han ikke burde holde noe han ikke kunne holde :D

Mener han dette seriøst er han bare en mannegris, men på meg høres dette mest ut som en spøk.

Hvis du skal tolke og ta deg nær av alt han sier kommer du til å slite deg og forholdet ut, spør han når han kommer med sånne setninger, spør om han mener det hvis du er usikker enkelt og greit.

Skrevet

Han er en fantastisk kjæreste og han er fra Irland, så spøker han litt ofte om sånne ting. Men vi har jo fra før blitt enig om at vi skal gjøre 50-50% når det gjelder husarbeid og han har sagt seg å være hjemme med barn om det skulle komme til det stykket en dag!

Jeg har rett og slett blitt en kjerring! Tar meg nær av småting og eier ikke sans for humor lengre..!

Jeg må ta meg sammen.. Kanskje jeg skal begynne å gi litt mer faen?!

Skrevet

Jeg hadde sagt at vaske kan du gjøre sjøl, så fikser jeg orgasmen min på egenhånd hver kveld;)

Skrevet

Dust til en mann du har da..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...