Spinella Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg er helt avhengig av Link for å stoppe halsbrann. Prøver å ikke bruke mer enn en tabelett om dagen, men noen ganger kan det bli to. I pakkningsvedlegget står det at man ved langvarig bruk skal rådføre seg med lege. Har dere snakket med lege om bruk av Link?
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Grunnen til det står i pakkningsvedlegget at man skal rådføre seg med lege er for å avdekke om det er andre årsaker til halsbrann ( altså de som ikke er gravid). I din tilstand er vel ikke sansynligheten for eksempel magesår så stor. Link og gaviscon er ufarlig å bruke av gravide,og kan brukes i den perioden. Ikke har du et overforbruk heller, så ser ingen grunn til at du skal rådføre deg med legen om det, men er du usikker er det opp til deg. Hilsen gravid farmasøyt
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Det står det vel på alt ;P Men når det er sagt så kan jeg umulig tro at det er farlig. Jeg er så plaget at jeg har resept på noe som heter Nexium og tar dette hver dag. De er nok en del sterkere for disse reseptfrie midlene funker ikke i det hele tatt på meg Men dersom du er i tvil og usikker så snakk med legen din om det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå