Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Kan de gjøre noe med totalt usannsynlige allergier? Jeg er nemlig blitt overfølsom/allergisk mot omtrent alt etter jeg fødte siste barnet. Sitter her som et vrak nå. Eller er det bare type muskel/skjelett plager de tar?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Du vet sikkert at osteopat er veldig likt ordet osteoporose, som betyr beinskjørhet? Skulle nesten tro du var forelsket i en osteopat og absolutt ville gå til ham... Kan jo spørre hvorfor det er så store huller i Jarlsbergen...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Det er legen min som har "tvunget" meg til å bestile time hos en osteopat. Jeg bare lurer på om det har noe for seg i det hele tatt. Men sånn bortsett fra det så høres det ut som om du har fått i deg litt mye muggost her i kveld:-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 har ikke osteopati med feilstillinger av bevegelsesapparatet å gjøre? allergier har vel først og fremst med immunforsvaret å gjøre, så syns kanskje det høres merkelig ut... men dette vet jeg ingenting om. kanksje verdt et forsøk. syns uansett det var kutl at legen din var positivt innstilt til såkalt alternativ medisin jeg
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 En osteopat har vel like lite med alternativ medisin som en øyenlege... handler om at det er en spesialist.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Dette kunne HI ha funnet i går ved å bruke Google: http://www.osteopati.org/hva-er-osteopati/hva-kan-behandles.html
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 HI fant det i går ved å bruke Google, men HI ville også høre hva andres erfaringer er. Dette synes HI var vanskelig å finne på Google. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå