Selo Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 I dag måtte jeg dra hjem etter å ha vært innlagt og i gangsatt i to dager. Alle på sykehuset sa at dette kom til å gå knirkefritt siden jeg er 2 gangsfødende. Veldig sliten og lei nå, og veldig, veldig skuffa. Venner og fam ringer og sender mld konstant for å høre om jeg har født. Utrolig demotiverende!
A.S Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Uffda Du får ta deg en varm dusj og legge deg. Slappe av og forberede deg mest mulig til det kommende døgnet, for det kommer sikkert til å starte om en dag eller to. Skal krysse fingrene for deg Lykke til !!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Huff stakkars deg for en nedtur! Prøv å hente litt nye krefter nå så setter det nok igang når du minst venter det. Masse lykke til. Sender deg en varm trøsteklem.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Uff, så utrolig nedtur... Men da er vel ikke kroppen klar, kanskje. Om du får roet ned og slappet skikkelig av, så starter det nok för du aner det. Lykke til
Selo Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2010 Ja, kroppen var nok overhodet ikke klar. Lillegutt trives nok veldig der inne. Skal tilbake til kontroll i dag. Håper d har skjedd noe mer... : )
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Jeg krysser fingrene for deg så du kan bli ferdig og møte lillegutten
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Uffa meg. Stakkar deg! Ikke noe gøy med sånne psykiske nedturer nå. Håper virkelig at det gikk fint på kontroll, og at det har utviklet seg noe =) Lykke til videre! Det er ikke lenge igjenn nå, uansett hvor seint det går! Go klem =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå