Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg trenger sårt råd til hvordan jeg skal finne motivasjon og holde meg sterk når det kommer til slanking og trening. Jeg er veldig misfornøyd med hvordan jeg ser ut!! Har ikke sex av den grunn f.eks! Noen som har tips til meg?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 ha et bilde av deg selv der du ser jævlig ut på speilet, innsiden av klesskapet, kjøleskapet etc gjorde underverker for meg (nå -9kg siden feb)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Motivasjonen bør ligge i det du sier selv, du er ikke fornøyd med deg selv, det kan du gjøre noe med. Regner også med at du vil ha sex, så er jo en grei motivasjon det også. Jeg tok bilder av meg selv i undertøyet når jeg var på mitt største, tok bilder uke for uke og det var veldig motiverende å se den dvaske feite magen gradvis forsvinne. Når det sklir litt ut med godis og usunn mat tar jeg fram bildene og tenker at sånn skal jeg aldri se ut igjen og får ny morivasjon. Husk bare på at det tar tid, men ikke gi opp for da tar det bare dobbelt så lang tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå