Engelhardt Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Har såvidt begynt å kikke på hva jeg skal ha med i fødebagen... Men hva trenger minstemann egentlig? Trenger jeg f eks å ta med pysj til han? Eller hva sover de i egentlig?? huff, føler meg plutselig veldig usikker! :-)
Fru F Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Du trenger ikke mer enn det han skal reise hjem i, og evt en body ekstra.
Engelhardt Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2010 hmmm.. har de klær på sykehuset som de låner bort da eller? Da må jeg pakke på nytt, for nå fant jeg frem så mye klær til han at det ser ut som han skal på ferie en toukers tid har jo lyst til å kle på han alle de fine klærne på en gang ;D
mammaen til 2+1 Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Det du tar med til baby på sykehuset, er nok mest for din egen del.. =) de har klær der til de.. (stive sykehus omslags klær vel og merke..) Men jeg hadde med noen bodyer til klumpen sist, en strømpebukse, en nattdrakt og en kosedress tror jeg... Kommer jo litt ann på hvor lenge du skal bli der.. og om du bryr deg hva babyen har på seg der inne. Jeg syns det var veldig kos å på egne klær når vi fikk besøk og slikt.. likte ikke sykehus klærne... Du trenger ikke å ta med mye klær som 3 av alt.. for helt nyfødte gulper svært lite og har såvidt komt igang med bæsjingen, så de blir ikke så veldig skitne.
Fru F Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har ikke vært lenge på sykehuset etter fødsel før, og de har jo body, trøyer og sånn. Som regel har de bare det på og teppe rundt seg. Besøkende er som regel veldig ivrige med å ville se på små tær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå