Gå til innhold

Amsterdam + Hasj = ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver det engang til jeg.. Syntes det var kjedelig få som svarte i sted:P så jeg piffet opp overskriften litt^^ haha

Jeg lurer altså på hvis noen av dere hadde dratt til Amsterdam (uten barn seff, og man kunne jo heller ikke vært gravid eller ammet) men ja spørsmålet mitt er, hadde dere da prøvd å røyke hasj mens dere var der?:P regner med de fleste er klar over det, men hasj er jo legalisert der, å det finnes mange coffeshopps der(hasj butikker)! eller er det bare jeg som er gal nok til å vurdere dette kansje!?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg ville vel gjort det kanskje, har ikke røyka hasj siden 2003.

Skrevet

Hamsterdam heter det da =P

Skrevet

Nei, for jeg tror at narkotika slipper inn onde åndskrefter.

Skrevet

indianere og andre "native groups" har brukt narkotika for å komunisere med åndeverdenen i flere tusen år

Åssen tror du historien til kristendomen ble nedskrevet

Brenende snakkende busker

vandring på vannet

(ikke ment for å støte kristne)

Skrevet

haha hvis du tror man ser brennende busker av å røyka hasj tar du feil.. men det var kansje heller ikke kunn det du mente=) og har isåfall vært inne på tanken selv.. det heter syre :P haha..

Skrevet

Det bekrefter jo nettopp min påstand at urfolk/hedningefolk har brukt narkotika i tusener av år for å komme i trance!

Jeg gjør ikke noe bare fordi indianerne gjør det.

Skrevet

var for å sette det litt på spissen for hun som var redd narkotika gr "åndskrefter"

Skrevet

Reiste med xn min for hundre år siden, da røykte jeg ofte hasj hjemme, men av en eller annen grunn hadde jeg ikke lyst på i amsterdam så prøvde jeg ikke.

Hadde jeg reist nå hadde det ikke falt meg inn en gang.

Skrevet

Vel, jeg har vært i Amsterdam uten å røyke hasj, hadde verken barn, var gravid eller ammet, så det var i grunnen fritt fram.

Men da hadde jeg allerede prøvd det atskillige ganger her hjemme og andre steder og funnet ut at det ikke var noe for meg.

Har du lyst til å prøve er vel ikke Amsterdam det dummeste stedet.

Skrevet

Nå er det jo faktisk ulovlig for Norske borgere å røyke hasj der da, men det er vel neppe noen som sjekker det...

Skrevet

Nei, det er ikke min greie. Har prøvd mange ganger (før barn), men jeg har aldri fått noen særlig god opplevelse av det. Har forresten vært i Amsterdam fire ganger og aldri vært fristet.

Bare et lite tips, om du bestemmer deg for å prøve: det de har i Amsterdam er veldig mye sterkere enn det som selges her i Norge. Det er den klassiske feilen nordmenn (og andre utlendinger, for den saks skyld) gjør når de drar dit. Det er derfor mange opplever en mye sterkere rus der enn her.

Skrevet

Hehe. Det der er ihvertfall bare tull! Da har vi vel ikke lov å kjøpe vin fra nightshoppene heller, da?

Skrevet

Jeg har også vært i Amsterdam uten å røyke.

Var på klassetur, hadde lyst, men hadde jo ikke lyst til å gjøre det alene, og ingen andre ville, så da ble det ikke noe.

Hadde jeg derimot dratt idag, da hadde jeg gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...