Trønderpia Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Er i uke 34 nå, og er mye sliten i ryggen, og kjenner noe smerter i korsryggen til tider. Men i de siste dagene så har jeg begynt å kjenne noe på den ene siden, lengre ned, mer ned mot rompa. Merker det ikke hvis jeg sitter i ro osv, men kjenner det litt når jeg går, og ellers rører på meg. Ikke sånn kjempevondt, men ubehagelig. Noen som vet hva dette kan være, og om det i det hele tatt kan ha noe med graviditeten å gjøre...?
mammaen til 2+1 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 har det samme.. Bekkenløsning kaller legen min det.. selv om jeg ikke har noe ekstremt utslag på testene.. kan jo være at babyen ligger å presser på noen nerver.. ligger den langt nede?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 høres dessverre ut som bekkenløsning ja. De samme symptomene som jeg hadde:/
Mammaønske Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Eg har det samme, men regner med det er ganske så normalt. Er i uke 36 og de aller fleste har jo "bekkenløsning" på denne tia. Merker at det hjelper for meg å ligge på rygg og rulle korsryggen opp og ned og litt til sidene, maserer halebeinet på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå