Gå til innhold

tante grusom!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har sendt deg en pm - som er å betrakte som en "nå er det forbanne meg krise"-gave. Dvs den skal kun åpnes om du VIRKELIG trenger en opptur, ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojoj! Det er kanskje på tide å fortelle at jeg er verdens mest nysgjerrige person, så det kan bli vanskelig å holde seg, hehe. Jeg har det jo egentlig helt greit nå, bortsett fra kjærlighetssorgen over BJ selvsagt.

Og nå skinner solen også!

Jeg tror jeg må finne noe å bli deppa over i løpet av dagen, sånn att jeg kan stille min nysgjerrighet:)

Gjest sug lut
Skrevet

Du trenger ikke være megadeppa - det holder med å føle seg litt grå...

Skrevet

Jadda! Så skal det låta! Skulle gjerne hatt ham alene når han lagde de lydene, hehe. Fantastisk bra!

Jeg tok meg friheten til å se på nå, følte meg litt grå på grunn av uteblitt trening...

Gjest sug lut
Skrevet

Det høres ut som en riktig vurdering. Jeg har tenkt å se den etterpå for å motivere meg til kjedelig hjemmetrening, faktisk. Og jeg forstår at du fikk samme opptur som meg, hehe. Verd å ha som bokmerke på pc for en møkkadag, nemlig. Usedvanlig hot, faktisk.

Skrevet

Hjemmetrening er bra! Har du prøvd de forskjellige klippene på youtube med pilates abs? Finnes mange 10 minutters klipp der, så man blir aldri lei, og man kan jo kjøre to etter hverandre. Knallbra trening for magen.

Bokmerke til det hotteste klippet ever er lagret. Måtte se på det en gang til nå. Ble litt amper på tastaturet hvor bare annnhver tast fungerer.

Gjest sug lut
Skrevet

Hjemmetrening er bra når man kommer igang. Men det er faktisk sykt nok enda verre å komme igang når man ikke engang trenger gå ut av huset... Men nå skal jeg ut på grasset og rocke, med musikk på øret. Hvis jeg fremdeles har ånden over meg etterpå skal jeg se på magen min i speilet... tar med meg treningsmatta ut, siden jeg vet at den magen er et syn som inspirerer til sekstusen mageøvelser..

Forresten, vet du at det finnes et program som løfter lyden fra youtube og konverterer den til mp3-fil du kan legge på din egen spiller? Ungen gjør det hele tiden, jeg vet ikke hvordan og hva det heter (og dette er et klipp jeg nok ikke spør om hjelp til) men tenk så oppløftende trenings"musikk" da :)

Skrevet

Oj, det visste jeg ikke at det fantes. Det er jo helt genialt! Kan du ikke få ungen til å vise deg med et annet klipp? Jeg har full forståelse for at du ikke vil gjøre det med akkurat dette klippet, hehe. Og så må du videreformidle kunnskapen til meg etterpå! Det er noe jeg vill kunne.

Gjest sug lut
Skrevet

Han er ikke her nå, men jeg gikk inn på hans pc og programmet heter altså

Free You Tube to MP3 Converter 3.3.9.140, ser det ut som - du kan jo google det. Jeg åpna det og det så relativt enkelt ut å bruke (men igjen, jeg skal IKKE konvertere denne her på hans pc, nei... og jeg har ikke programmet inne her på jobbens pc.)

Skrevet

Ok, skal se om jeg får til det programmet i morgen. Good to know!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...