Tonita Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Har tynne hårstrå, men mye hår... Vanskelig å få grreid ut håret etter vask.
Vilja<3 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Redken både shamoo, balsam og kur. Bestiller på nett, mye billigere.
Gjest Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Anbefaler leave inn balsamen til Sexy hair. En spray. Den er super til flokete hår. Har nok litt samme håret som deg.
Jenny-penny Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 AUSSIE! Beste produktet noensinne. Kjøpt på Cubus. Shampo, balsam og kur. Jeg har langt hår, tynne hårstrå men mye hår, Aldri hatt så friskt hår noensinne:) Luscious Long heter den jeg bruker. http://www.aussiehair.no/products/aussome-volume-shampoo.php
GuttemammaX3 Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Jeg har forholdsvis tykt hår med fall i, og er avhengig av Tigi Bed Head "Control freak", søsteren min med veldig tynt og rett hår, som trenger volum, bruker samme merke, i utgaven "Superstar". Dette er i hvert fall supergode shampo, balsam og stylingprodukter som finnes i mange utgaver, bare å lese seg frem til hvilken som vil passe til ditt hår:) Og de er som regel på tilbud hos blivakker.no, så literprisen blir knapt høyere enn vanlige billigmerker:)
Gjest thricane Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 redken kjøper det på lookfantastic.com handlet i går og fikk shampo + conditioner for 195 kr siden pundet var på 9,744. slipper derfor toll og moms.
Tonita Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2010 Tusen takk for mange gode tips! Her er det bare "Løp å kjøp!" : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå