Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 På en skala fra 1-10? Jeg er nok en 8 Ganske ryddig av meg
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 veldig lite ryddig jeg.. kanskje 5. men når jeg får ånden over meg så er jeg en 12'er. er heldigvis ikke av det grisete slaget, men er veldig god på å rote og mindre god på å rydde opp etter meg... prøver å blir bedre og er i perioder en 8'er men ramler tilbake til en 5'er etter ei uke..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Har lite hus med mange ting i. Men er ganske organisert, selv om det ikke alltid ser sånn ut. 7-8 antar jeg. Ikke hysterisk, men liker ikke for mye rot..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 7 kanskje..liker det ryddig vasker til hver helg og rydder lekene til ungen etter h*n er lagt.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 En sterk 9'er. Prøver hardt å slutte, men klarer ikke.... SNUFS!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Uff, jeg må innrømme at jeg nok er en 3er. Men jeg er flink til å finne ting, og ikke uhygienisk Men jeg har for en uke siden oppdaget digre hybelkaniner under senga, og bare dyttet dem tilbake. Ingen av oss har astma da, siden vi er så herda.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Jeg er nok en 2'er. Men er glad i skippertak :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 0 =) hehe... jeg bor hos foreldrene mine denne uken, og middagsrestene fra fredag står fortsatt på kjøkkenbenken hjemme altså!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #11 Skrevet 14. juni 2010 Må si jeg er for det meste en 10er. Må ha det ryddig rundt meg for å trives. Så her er det stort sett alltid ryddig, men ikke alltid like reint på gulv og skittentøykorgen er ikke alltid tom. Men ryddig er det!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #12 Skrevet 14. juni 2010 6 kanskje.. egentlig er jeg enda mer ryddig av meg, men har bare ikke energi til å holde det strøkent med 2 små barn og alt. Prøver å holde det overfladisk ryddig, men i skaper og kommoder hersker det kaos. Orker bare ikke gjøre noe med det..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #14 Skrevet 14. juni 2010 ååååå, jeg strever sånn!! Jeg er ryddig, så kommer mannen min å velter alt utover av skuffer og skap.. Jeg rydder og han kjefter for at han ikke finner noe. Jeg bare soper ting ned i skuffer, for han boikotter alle "system" jeg lager, og han påstår at jeg hele tiden finner nye plasser til tingene våre. Det er ikke sant, og jeg er så drit lei av å få kjeft.. AAAARRRRGGGGG!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #15 Skrevet 14. juni 2010 8. Elsker å ha det ryddig, men hater å rydde. Sinnsykt dårlig kombinasjon! Men når jeg klarer å holde det ryddig er jeg nok 10. Såfremt mannen også hjelper til og PRØVER å holde det ryddig da... Er som regel han som roter, eller som bare lar vær å rydde opp som han sier......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå