Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg lurer altså på hvis noen av dere hadde dratt til Amsterdam (uten barn seff, og man kunne jo heller ikke vært gravid eller ammet) men ja spørsmålet mitt er, hadde dere da prøvd å røyke hasj mens dere var der? regner med de fleste er klar over det, men hasj er jo legalisert der, å det finnes mange coffeshopps der(hasj butikker)! eller er det bare jeg som er gal nok til å vurdere dette kansje!?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Nei, jeg er ferdig med fjortis-tiden og har gått videre i livet
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 røyka hadde jeg nok ikke, men luresmakt en bitteliten muffins hadde jeg vel skulle fiksa
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 seff.. røyker her hjemme også jeg (såklart når jeg ikke har unga)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Vet ikke om jeg ville røyka hasj, for det har jeg prøvd før og var ikke noe jeg vil gjøre igjenn. Er jo mye annet der da, og hasjen er nok annerledes enn den er her. Hmm.. Ville nok garantert vurdert det da, siden det er lovlig og alt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå