Gå til innhold

Gud så pen Gunhild Melhus er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og for en lekker kjole! Noen som vet hvor høy hun er? Hun rager tydelig over Petter;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du virkelig det? Jeg har tenkt det stikk motsatte: herregud så hypet hun er- hun ser jo ut som en mann/drag-queen!! Sambo kommenterte faktisk det samme i går, uten at jeg hadde sagt noe om det, spøkte med at han trodde det var han Terje fra Great Garlic girls. Veltrent og flott ellers, men pen vil jeg ikke si, nei.

Mht høyden tror jeg ikke Petter er høye karen.

Skrevet

Hun er nydelig, og jeg kunne drept for å få sånne bein. Tror ikke hun er så veldig høy egentlig, hun rager jo en del over Petter når hun har høye sko, men så er jo han en skikkelig liten bøtteknott også da.

Skrevet

Synes også at hun ligner på Terje i Great Garlic Girls :D

Skrevet

Å herregud så bitre dere er. "Ligner på drag-Terje"

Er det virkelig mulig? Jealous much?

Skrevet

Jeg tror Petter er ca 1.60. Hun er litt for barbie etter min smak. Jeg har sånne bein også, fasongen altså, bare at de er bleike med antydning til åreknuter, strekkmerker på lårene og hårstubber.

Skrevet

Hihi:) Men hun ligner jo

Skrevet

Synes faktisk ikke hun er pen. Og det sier jeg ikke fordi jeg er misunnelig.

Skrevet

jeg er ikke sjalu men synes likevel ikke hun er pen,alt for dragqueen aktig.å for en harry kjole!ser jo nesten musa hennes jo!

Skrevet

nettopp, 22.35. Jeg kan m hånden på hjertet si at jeg over hodet ikke er misunnelig- hvorfor i all verden er man nødvendigvis det når man ikke synes en kjendis er pen?? Hun har jo et mandig utseende, ser litt transe ut. Jeg har et utseende jeg er meget fornøyd med og får nok av oppmerksomhet for det, så det er ingen som helst grunn til at jeg skulle si dette for noen annen grunn enn at jeg faktisk synes det. Som sagt lenger opp; min samboer sa nøyaktig det samme- og flere her er enig, da er det kanskje noe i det..eller?

Skrevet

Hun er en vakker kvinne. Det er ikke sikkert alle liker stilen hennes, men hun har symmetriske trekk, er slank og solbrun med langt blondt hår. Pen er hun selv om noen synes hun ligner på Terje Schrøder, han er også en meget pen dame, så det er vel en fin kompliment.

Smaken er som baken, så selv om hun er matematisk vakker betyr ikke det at alle synes at hun er det. Men stygg er hun ikke, og jeg skulle gladelig byttet ut denne stuttfeite kroppen med hennes anyday:-)

Skrevet

Hvis hun har et mandig utseende da er jeg veldig nysgjerrig på hva du synes er feminint...

Skrevet

Er vel ikke sjalu fordi men ikke synes at hun er pen vel?

Ha ha, det er det dummeste jeg har hørt!

Jeg synes heller ikke hun er pen, hun har et altfor "hestete" fjes.

Og nei, jeg er ikke misunnelig, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg driter i hele dama:)

Ha en fin dag!

Skrevet

Stordalen selv er vel knappe 160 cm, og med de skyhøye hælene på skoene var hun ikke SÆRLIG mye høyere, antar når de begge er barføtt så er de veldig jevnhøye de to..

Pen? Litt for "Anna Anka" for meg..Slank og veltrent, javisst, men litt for tynn til å være fin, etter min smak...Ser ung ut på avstand, men på nært hold så ser de ut som 40+ som holder seg bra....Vet ikke om det er slik i virkeligheten da,- har jo kun sett de på bilder/TV...

Men skal være enig i at de nok er på den øvre del av "skjønnhetsskalaen",- over midten, men ikke på toppen,- på en måte :o) Og ja, både Anna og Gunhild er penere enn hva jeg noensinne har vært eller kommer til å bli, men ville ikke byttet utseende med DE;- hadde valgt noen andre...

Kjolen synes jeg så litt billig,- "wannabe-sexy" ut....Sånn som man selger på nelly.com......Bare slengt på et slep av ei dyktig sydame...Men når det kommer til brudekjole, så er det viktig at BRURA er fornøyd, og hun har kropp til den, så sånn sett er den vel helt grei :o)

Men noe skurrer når det går rykter om at dama konstant har vært på jakt etter rike menn....Og at hun kun har vært sammen med menn som har en bankkonto og skryte av...Men det er rykter, og meget mulig de skyldes sjalusi..

Ok, kort oppsumert, dama er lita, på størrelse med vesle Petter..Hun er pen, men ikke noe skjønnhetsdronning,- etter MIN mening,- og kjolen var ikke noe jeg hadde valgt om jeg skulle finne kjole til henne :o) Der....Ferdig :o)

Skrevet

Synst heller ikkje ho er sånn kjempe pen. Blanding mellom barbie, dragqueen og hest. Sorry!

Men pen kropp det har ho, det skal ho ha. Men synd ho ødela fasongen sin med den stygge kjolen.

Og håret er alt for platina blondt.

Det er min meining, uten snev av misunnelse. Hadde valgt ein heilt anna å være misunneleg på om eg skulle føle for det ;o)

Skrevet

Synes heller ikke den dama er mye pen, finnes flere damer som er penere enn denne Gunhild, og det sier jeg ikke for at jeg har en kropp som er dvask og lite lekker etter 4 svangerskap!:-)

Ser jo ut som hun er en liten "boler" i mine øyne, og det samme med Petter, anabole sterioder med andre ord!

Kanskje derfor de heller ikke tenker og skaffe barn pga misdannelser??:(

Skrevet

Jo, hun er jo flott, da. Og så har hun doktorgrad. Og nå rik mann.

Mangler bare barn da, for være komplett, men det vil de visst ikke ha.

Skrevet

Jeg har også doktorgrad! Jeg synes ikke hun blir noe penere av den grunn, like mandig. Og blir man nødvendigvis lykkeligere av en rik mann??

Skrevet

Sjekk ut forsiden av nyeste Her & Nå, så skjønner alle hva jeg mener med "mandig ansikt"!! Sminket for dragaktig, og trekkene er for harde og magre til å være pene!

Irriterer meg at så mange lar seg "lure" av "omrisset" til folk; brun hud, bleket, flott stylet hår, bleka tenner, fin sminke og flotte klær (+skinny) så er man plutselig definert som pen! For meg handler pen mer om ansiktstrekkene, hvis du ser for deg kun ansiktet til folk og at folk er pene med alt håret i en knute, usminket og m anorakk- DA er de pene!

Føler det er litt Keiserens nye klær over slike som henne, samme greia i Ungkaren. Når kamera sveiper over samlingen med damer, ser alle smashing ut- fordi de har nydelige kjoler, kjempeflott hår, er brune og velpleide og velsminket. Mens når man kommer inn på en og en og virkelig ser fjeset deres så er det høyst sjeldent at de faktisk er noe å skryte av! Det er litt samme greia med GM. Det er bare sånn jeg føler det, men jeg er muligens av de mer kresne også..

Skrevet

Så slemme dere er! Jeg synes også hun er nydelig, skjulle gjerne sett slik ut jeg! Jeg er helt sikker på at dere som sier hun ikke er pen bare er missunnelige selv om dere aldri vil innrømme det. Jada, bare nekt...

Skrevet

Jeg er enig i at GM ikke er spesiellt pen, men hun er flott likevel på en Grace Jones aktig måte.

Jeg lover at jeg ikke er missunnelig altså:)

Skrevet

Hun kommer til å se ut som Anna Anka om et par år hahaha! Forhåpentligvis er ikke hun her også skilt, styrtrik og på jakt etter en ny riking om 10 år...

Skrevet

Man kan jo ikke si at hun ikke er pen!

..Selvfølgelig er det flere som er penere, men ikke ai at hun IKKE er pen! Jeg tror ikke på at dere synes det.

Skrevet

Ehh,-jo..Ikke alle har latt seg blende av et "moteblaffideal" når det kommer til skjønnhet..Det finnes fortsatt kvinner her ute som mener at det peneste er en naturlig, veltrent (men ikke overdrevet), sun kropp er det fineste. At et ansikt som er pent UTEN sminke er et tegn på skjønnhet og som foreterkker en naturlig hårfarge, uansett HVIKE farge det er, så lenge det ser naturli gut,- påden kvinnen som bærer det..

Ikke alle voksne kvinner synes en "gulrotbrun", platinablondie er pen, bare fordi hun har hvite tenner (skallfasetter) og er så tynn at det er sener og årer man ser konturer av,- IKKE muskler..SOm synes alle er feminin så fort de får stappet noen kilo silikon inni puppene på den ellers magre kroppen...

Hva om det i morgen blir "In" med flat,- men IKKE six-packmage, myke, lett hengede pupper (ikke hengepupper, men type naturlig som kan "slenge" i fri utfoldelse), at ben og armer skal være slanke, men ikke tynne og IKKE ha MARKERTE muskler..At håret skal være naturlig osv osv...At tenner SKAL være litt skjeve og synlig naturlig, uten at de skal være "Kastet" inn imunnen...

Hva skjer da med disse "plastikk-damene"? Hvordan skal de greie og følge "Idealet" og attpåtil SE pene ut..FOr face it...Den moten som er akkurat nå kan ALLE sammen oppnå, bare og slanke seg nok, putte inni nok silikon, blek håret og gå på sminkekurs og lær deg og legge "glamou-make-up" og vips, du glir rett inn under det som i dag er "Pent":....

Naturlig pen, rett fra dusjen..DET misunner jeg...DET ønsker jeg at jegkunne være..Men her må det løftes litt opp, holdes litt inn, fønes og styles og sminkes,- for at det skal se NATURLIG LEKKERT ut..:o) SOm GUnhild kunne jeg lett sett ut..Bare slanke med 20 kilo og legge inn silikon.....Og hår og makeup,- og vips..."Lekker" etter det ideal hun, og mange følger..

Men selvsagt..Gunhild er ikke STYGG:..Men "in natura",- tror jeg ikke mange ser to ganger på henne. Selv om hun er på "Øvre del" når det kommer til skjønneht (også naturlig).Da tror jeg hun hekkeløperen vår hadde slått henne når som helst på døgnet gitt :o) HUN er naturlig og pen hun ....:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...