Høst:-) Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Vi har lyst til å ta oss en sydenferie i høst, men er usikker på hvor vi vil. Har en gutt som blir to år i august. Har ikke vært utenlands med ham før. Noen som har et sted å anbefale?
erteposen + 4 Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Mallorca med Alcudia, Chania på Kreta og Canariøyene er ofte nevnt her inne. Kanskje spesielt Alcudia skryter mange av. Det viktigeste er vel at dere får et hotell som er beregnet for barn slik dere kan få slappet litt av. Barnebasseng er et must, og ikke minst en ballkong med utsikt er verdt å betale for. Det blir en del kvelder der etter at 2-åringen er i seng.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Hvis dere skal bruke mye vogn, så ville jeg ikke reist til Kanariøyene, da det er skyhøye fortauskanter der, så og si ingen heiser på senterene og generelt vanskelig å komme seg frem med vogn.. Gran Canaria har stort sett puttet alt av butikker og restauranter inn på kjøpesentere, det er kjedelig i lengden og tungvindt.. Men jeg er ikke like kjent med Tenerifé og Lanzarote.. Alcudia har jeg aldri vært, men har hørt veldig mye bra om stedet.. Derimot begynner vel temperaturene å synke litt på høsten på Mallorca..
Høst:-) Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2010 Noen som vet hvor lenge det er varmt og godt på Malloca? Ser ut som vi må satse på oktober, og da er vel sesongen over? Hvor er det da aktuelt? Innbiler meg ar det da er Canariøyene og Tyrkia som er aktuelt på den tiden. (Blir for langt å reise til Thailand el.lig siden vi bare har en uke).
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Mallorca har veldig utrygt vær på den tiden, mye regn og det begynner å bli kjølig, det samme gjelder de greske øyene.. Kanariøyene har vel sikrere vær, men du risikerer regn der også.. I oktober er været passe varmt og bra i Tyrkia, vi skal selv dit i september.
nybegynner07 Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Puerto Mogan på Gran Canaria er svært barnevognvennlig og barnevennlig og leilighetene på cordial valle har store deilige balkonger med utedusj, solsenger, bord og stoler... Aner ikke hvordan været er der da, men tror det er bra. Stranden er også helt tipp topp!
Marbella Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Tyrkia er helt supert, siste Tyrkiaturen var vi der i november og da var det passe varm 26 grader, men anbefaler og reise før da være kan være ustabilt så sent. www.nazar.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå