Gå til innhold

Gir dere gave til bhg. personalet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten pga. sommer eller at de slutter/bytter avd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he..nå kommer noen sikkert med argumentet at de får betalt for jobben:9

Om en er fornøyd, eller liker å vise barna at en setter prise på de som har ansvaret for de store deler av dagen, gir mange rundt her en oppmerksomhet når barnet bytter avd. eller ved skolestart. Noen gir t.d. en pakke twist i desember til pauserommet, eller en pakke te som sommerhelsing. Førskolegruppen har ofte egen avsluttning og i vår bhg. har FAU samlet inn 100 kr pr barn til en liten gave. Det er ikke forventet, men de blir veldig glade.

Skrevet

eg er veldig fornøyd med de på avdelingen til tulla mi,og hun er blitt veldig glad ide så vi ska gi en liten oppmerksomhet til de.

Skrevet

De fleste her inne mener at barnehageansatte får den lønna de skal ha, og andre "påskjønnelser" er en uting!!

De gir ikke gaver til REMA-dama eller søppel mannen, så hvorfor gi "gave" til den/de personenen som tar vare på det eneste uerstattelige som finnst her i verden, barna!????

JEG gir en en enkel rose til alle, med ønske om en God Sommer, hilsen poden!! Det samme til jul, og jaggu meg slo jeg til med et påske-egg også!!

Der jeg jobbet tidligere ga mange en liten gave/ev kort til jul/sommer...og det var VELDIG hyggelig å få vite at en var satt pris på.. Og det var ikke snakk om dyre ting (noen ga litt mer!), men det var likevel VELDIG hyggelig!!

Her jeg jobber nå, de to siste årene, har jeg bare opplevd å få EN fellesgave til pauserommet!!

Skrevet

Vi skal i år skrive kort til de voksne (5 åringen skal skrive selv) Og kjøpe spill til avdelingen ;o)

Skrevet

`Gir ikke sommergave nei, det har jeg ikke inntrykk av er vånlig i vår bhg. Jeg gir en gave til pauserommet til jul (en konfekteske eller noe), og da den pedagogiske lederen på min sønns avdeling sluttet ga jeg henne en blomsterbukett. En fantastisk dame som jeg fortsatt savner :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...