Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 de danske. så tilfeldig på den episoden som var nå, og da viste de at i neste episode skulle hun ene moren feire ett-årsdagen til sønnen sin, men det var også kanskje den siste... noen som veit hvorfor det kasnkje var den siste??? fikk så vondt jeg nå...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Barnevernet skal vurdere om hun er egnet til å ha foreldreansvaret for ham. Gutten hennes må muligens i forsterhjem.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Var ikke barnevernet involvert? Kanskje hun mister omsorgen?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 uff da!!!! har som sagt ikke fulgt med, men er det stor fare for at de tar han eller??? hva er det som er galt hos de da? HI
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 var vel fortiden til foreldra som gjør at de er under oppfølging fra bv
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Hun er visst selvskader og har masse selvmordstanker! Derfor er BV inne i bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå