Gå til innhold

unge mødre.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

de danske. så tilfeldig på den episoden som var nå, og da viste de at i neste episode skulle hun ene moren feire ett-årsdagen til sønnen sin, men det var også kanskje den siste... noen som veit hvorfor det kasnkje var den siste??? fikk så vondt jeg nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnevernet skal vurdere om hun er egnet til å ha foreldreansvaret for ham. Gutten hennes må muligens i forsterhjem.

Skrevet

Var ikke barnevernet involvert? Kanskje hun mister omsorgen?

Skrevet

uff da!!!! :( har som sagt ikke fulgt med, men er det stor fare for at de tar han eller??? hva er det som er galt hos de da?

 

HI

Skrevet

var vel fortiden til foreldra som gjør at de er under oppfølging fra bv

Skrevet

Hun er visst selvskader og har masse selvmordstanker! Derfor er BV inne i bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...