Gå til innhold

Hvordan virker et bidè?? Sådan et til og vaske romper i......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter man samme vei som på en do? den anden Vei?

Fyller man den med vann? Spyler?

Bruker klut eller?

Kan virkelig ikke se fidusen med det, eller at det er specielt deiligt, med tanke på om der er flere der bruker det?

Men jeg kan virkelig ikke finne ut av hvordan de virker

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

si det? he he, jeg har 3 bidè 'en i huset mitt, og det ene brukes som haandvask til de smaa, og en brukes til oppbevaring av min manns economist blader og science fiction boeker og det 3 tror jeg for tiden er fylt med en stabel rene haandklaer.

Jeg har brukt det ene til aa skylle foettene mine i hvis det er sand eller noe annet paa de .

gaar ut i fra at man sitter vanlig og lar straalen spyle det ren dersom man skal bruke den til rompevask. Den er super som dukkebadekar og til aa legge ting i bloet ogsaa :) he he, jeg ser naa at de har mange funksjoner og jeg skal slutte aa rirritere meg over plassen de opptar

Skrevet

Jeg lurer også veldig på hvordan et slikt et fungerer.. hehe

Skrevet

Fordel å sitte motsatt i forhold til do, så ikke strålen drar driten din fremover.. om du skjønner hva jeg mener..altå kneea inn mot veggen og rompa på den fremre kanten..

Skrevet

Jeg har bidé og har alltid ønsket det ut av badet; støvsamlende og plasskrevende som det er; xtraarbeid å vaske. MEN så hadde jeg fødselen fra HELVETE og bidéet var den beste og mest nyttige innretningen i huset ett par mnd etter fødselen. Guuud så glad jeg var at jeg ikke hadde hivd det ut. Lunkent, kuldslått vann i myk stråle var tingen;)

Det er utstyrt med en liten slange på kranen til spyling av understell. Man kan sitte i begge retninger, alt ettersom.

Skrevet

Nå får man faktisk toalett med spyl og føn funksjon integrert, eller ekstra utstyr til å montere på toalett som spyler, med fjernkontroll og hele suppedassen....så hva skal man da med bidè?

Bidè er supert i land der de ikke har rør dimensjonert til toalettpapir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...