Gå til innhold

Hurraaa!!! Da blir det utredning på meg :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått time til utredning på sykehuset fredag om 11 dager!!! Jippiiiii :)

Hva skjer nå?? Har gått 1 år på pergokurer, altså 6 kurer, siste gang trippelkur, påvist god eggløsning da ifølge blodprøver! Har hatt èn pausemåned etter det, og nå enda en pausemåned, orket ikke starte på ny trippelkur nå.

Uansett, blir det laparaskopi? Flere hormonkurer? IVF? Håper på sistnevnte, selv om jeg skulle ønske vi fikk det til på naturlig vis...

Time will show :)

Måtte bare dele den gledelige nyheten!!!

Ha en strålende fin uke jenter :D

Klem fra en veldig glad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!

Lykke til!

Skrevet

Fantastisk nyhet - kjempe glad på dine vegne! Lykke til med din videre spirejakt enten det blir natrulig eller via hjelp. Glad for at du er blitt tatt på alvor og at du får god hjelp videre. Stor klem J

Skrevet

kjempebra, det fortjener dere virkelig:-) Lykke til.

Skrevet

Wohooo! Då må være en fantastisk nyhet for dere!

Ønsker deg og din kjære masse lykke til!

Nå kommer det til å skje noe :)

Skrevet

Saa utrolig bra!! Endelig :)

Jeg tror det varierer litt fra lege til lege, men regner med at de vil ta innvendig UL av deg, saa eventuelt hsg-rontgen eller kanskje laparaskopi? Regner og med at noe av det forste som skjer er at mannen tar en sperm-test saa de kan utelukke at det er der problemet er. Hos meg var rekkefolgen innvendig UL, hsg-rontgen, mannens spermtest, og saa pergo og muligens AIH - det er der jeg er naa..

Masse lykke til!

Skrevet

Hei vennen. Dette var virkelig gode nyheter! Dette fortjener du virkelig. Du skal se at nå går det raskt fremover nå som dere endelig får hjelp. Ønsker dere lykke til på ferden. Du skal nok snart få ditt etterlengtede barn! Stooor klem

Skrevet

ÅH så bra!!!! Nå ble jeg glad på deres vegner :) Nå skal du se at du er gravid om ikke så alt for lenge :D

Masse masse lykke til!

Skrevet

Åå så veldig bra for dere..

Da skjer det nok noe etterhvert her skal du se,, Er jo Virkelig deres tur nå, den ventetiden dere har hatt er jo helt forferdelig vil jeg tro,,

Unner ingen å bruke såå lang tid..

Lykke til med spennende dager :)))

Skrevet

Om 11 dager allerede!! :o Woow! :D Fantastisk, Meg og lille snuppis!! :D

Nå blir det snart baby som sitter 9 mndr!!! :D :D *wheee* Sååå glad på dine og deres vegne nå!! :D:D:D:D

(som du kanskje ser på mitt overdrevne bruk av "smileys". Haha!

Stooor klem tilbake fra

Skrevet

Så bra Meg og Lille Snuppis!! Da blir det en spennende tid fremover, og forhåpentligvis ikke lenge før det sitter en spire hos deg!

Masse lykke til!

Klemmer

Skrevet

Herligt!!

Skjønner deg godt, pergokurer kan ta knekken på alle og enhver.

Lykke til med utredningen, hva det nå enn blir :0)

Skrevet

Er så glad på dine vegne at det blir litt fart på saken, tror jeg vet du er en slik type som ikke liker og sitte med hendene i fanget og bare vente og vente.....

Må undersøke det som undersøkes kan.......håper du får gode svar:)

Klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...