mamman til Linnea Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Har dere noen forslag til hva vi kan gi de ansatte i gave når jenta mi nå slutter for å begynne på skolen? Har vært super fornøyd og vil gjerne gi dem en liten ting. Men de er mange så det blir for litt dyrt,...
erteposen + 4 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 En felles gave til pauserommet kan jo være en løsning. En korg med god kaffi, te, litt sjokolade, frukt osv. med et koselig kort. Kaffi blir vår bhg. alltid glad for. Vi har en som skal bli skolegutt, og vi har sammen med resten av førskolegruppen kjøpt et plommetre + god kaffi og sjokolade til pauserommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå