Gå til innhold

Hmmm... Kan det være lungebetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hostet i 4 uker nå. Hosten gir seg ikke. En periode fikk jeg opp en del slim, det gjør jeg sjeldnere nå. Ikveld har jeg imidlertid begynt å få litt vondt i brystet når jeg puster. Det stikker, spesielt på venstre side Når jeg hoster hører jeg på en måte at "noe ruller rundt" i brystet (det har jeg hørt i flere uker...). Jeg har ikke feber og allmenntilstanden min er god!

Skjønner at jeg bør ringe legen i morgen, men lurer på om noen har noen ideer om hva dette kan være? Jeg har IKKE lyst på antibiotika - men må jeg så må jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være begynnelsen på en... jeg hosta og hosta i 6-7 uker, ble merkbart hardere og hardere selv om allmenntilstand var fin. Fikk litt "muskesmerter" i ryggen (trodde det da)... brått en dag var det skikkelig vondt og jeg bare gråt av å bevege meg... mann min overbeviste meg at det var influensa så jeg kasta innpå 2 paralgin forte og gikk til sengs. Den kvelden fikk jeg 41,3 i feber uten at jeg gikk til legevakta... dagen etter var feberen bort igjen og jeg følte meg bra, men "muskesmertene" i ryggen var plagsomme. Siden vi skulle på påskeferie da så ringe jeg legevakta og fikk time til å få noe muskalavslappende...

det resulterte i crp på 280, og direkte sykehusinnleggelse i 4 døgn :-(

Kraftig lungebetennelse på begge sider, og legen syntes det var rart jeg gikk oppreist i det hele tatt!

Skrevet

Okey... Det hørtes skremmende ut! Jeg går abosolutt oppreist, og hosten har ikke blitt hardere heller, men den gir seg heller ikke... Det har hele tiden vært ubehagelig, men den stikkingen i brystet er ny... Jeg har ikke hatt lungebetennelse på år og dag, så jeg husker rett og slett ikke hvordan det kjennes ut...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...