Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 http://bmoen.blogg.no/1276460029_bla.html Fant dette innlegget via side2blogg.no. Hva synes dere om disse tipsene her da? Begynner å bli en smule lei av mammabloggere nå, men jeg likte innlegget.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Er også rimelig lei alle "gode" råd, men jeg likte dette. Hun skriver morsomt og godt, hun inntar ikke "jeg-vet-best-fordi-jeg-har-født"-holdningen og hun hoverer ikke. Kan like henne ja:-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Som om jeg skulle skrevet det selv. Kjente meg veldig godt i gjen, veldig bra beskrevet!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Greit nok, mye stemmer jo. Men ikke alt er helt sant da. Ikke sånn at alle slutter å blø innen 4 uker f.eks. Eller at alle slutter å lekke melk mens de ammer..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Hehe!" Når man skriver fra en subjektivt synsvinkel så er det ikke alltid like lett å favne alle
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Greit nok at hun prøver å "advare" eller forberede (alt etter som). Men det trenger ikke være sånn for alle. Jeg opplevde ikke så mye av det hun ramser opp. Her gikk alt på skinner til ca 5 mnd, da snudde mye, og ting var ikke så rosenrødt lenger. Søvn gikk helt på skeis, innføringen av fast føde gikk ikke særlig bra osv. Men å få råd og tips da var verre. Som oftest var det å få høre at en har gjort noe galt en eller annen plass på veien, og at da fikk en bare ha det så godt.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Neida, skjønner jo det. Men dumt om noen leser dette tror det er sånn og så får de sjokk fordi ting er helt anerledes. F.eks. konstant lekkende pupper i et år eller noe sånt. 21.20
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Da burde folk lære seg å sjekke flere kilder - noe som man ofte lærer i barneskolen og som blir gjenntatt helt til man er ferdig på universitetet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå