Gå til innhold

Tips til tiden etter fødsel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også rimelig lei alle "gode" råd, men jeg likte dette. Hun skriver morsomt og godt, hun inntar ikke "jeg-vet-best-fordi-jeg-har-født"-holdningen og hun hoverer ikke.

Kan like henne ja:-)

Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv. Kjente meg veldig godt i gjen, veldig bra beskrevet!!

Skrevet

Greit nok, mye stemmer jo. Men ikke alt er helt sant da. Ikke sånn at alle slutter å blø innen 4 uker f.eks. Eller at alle slutter å lekke melk mens de ammer..

Skrevet

Hehe!" Når man skriver fra en subjektivt synsvinkel så er det ikke alltid like lett å favne alle

Skrevet

Greit nok at hun prøver å "advare" eller forberede (alt etter som). Men det trenger ikke være sånn for alle.

Jeg opplevde ikke så mye av det hun ramser opp. Her gikk alt på skinner til ca 5 mnd, da snudde mye, og ting var ikke så rosenrødt lenger.

Søvn gikk helt på skeis, innføringen av fast føde gikk ikke særlig bra osv. Men å få råd og tips da var verre. Som oftest var det å få høre at en har gjort noe galt en eller annen plass på veien, og at da fikk en bare ha det så godt.

Skrevet

Neida, skjønner jo det. Men dumt om noen leser dette tror det er sånn og så får de sjokk fordi ting er helt anerledes. F.eks. konstant lekkende pupper i et år eller noe sånt. :)

21.20

Skrevet

Da burde folk lære seg å sjekke flere kilder - noe som man ofte lærer i barneskolen og som blir gjenntatt helt til man er ferdig på universitetet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...