Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg våkna i dag med sinnsykt vondt i kjeven, føltes som om jeg var lammet på hele venstre kinn. Klarer ikke å åpne munnen helt opp (altså gape). Har fått 3 visdomsjeksler, men ingen har dukket opp oppe på venstre side (det er her det nå gjør vondt å strekker når jeg gaper). Ingen problem med å trykke på området, gjør egentlig ikke spesielt vondt og kjenner ingen antydning til tann. Kan det fortsatt være visdomsjekselen? eller kan det være noe annet?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Kan rett og slett være kjeven din som driver å går ut av ledd, eller låser seg!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 høres ut som kjevesperre... det hadde jeg også for et års tid siden... var sinnsykt vondt i ansiktet og jeg klarte ikke åpne munnen. Var hos legen som ikke visste hva det var, men kanskje trodde det var bihulebet. Fikk penicillin som ikke hjalp. Hadde tilfeldigvis time hos tannlege etter noen dager og han sa det var kjevesperre. Jeg lurte på om det hadde med visdomstennene mine å gjøre, for de er ikke kommet skikkelig opp, men det sa han at det ikke var. Han lurte på om jeg stressa litt mye for tiden... og det gjorde jeg med 120% jobb, gravid og havannet år gammelt barn hjemme.... hehe... Så jeg fikk et ark med øvelser jeg skulle gjøre. Og da ble jeg bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå