Gå til innhold

Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har alltid bidratt med husarbeidet 50%, vært flink med lillegutten vår på tre mnd, aldri vært særlig opptatt av utseendet, og tilbringt kveldene hjemme med familien..

Men nå har han plutselig gitt faen i husarbeidet.. Har tatt det opp med ham gang på gang, og han sier han skal skjærpe seg.. Så henger han opp en maskin klesvask,og gjør ikke mer på flere uker før jeg har mast så mye at jeg blir forbanna..

Hver gang jeg ber ham (ja, jeg må faktisk be ham..) om å skifte bleie, bade gutten, gå ut med søpla etc, så kommer hanmed unnskyldninger.. "Jeg må på do, jeg gjorde det sist (selv om han slettes ikke er i nærheten), jeg har vondt i armen..."

Han har i tillegg plutselig begynt å slanke seg og ordne på håret (har alltid gitt faen)

Og i tillegg tilbringer han mange kvelder med kompiser og spiller fotball/tv-spill isteden for å være hjemme sammen med oss..

Føles ut som at jeg er sammen med en annen mann!

Har tatt det opp med ham, men han sier han er den samme som før.. Skjønner ingenting jeg, og blir frustrert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt*

Kan legge til at han kjøpte seg linser i dag, har bestandig brukt briller..

Er det midtlivskrise? Han er bare 28..

Skrevet

Hva tror du selv? Magefølelsen er ofte til å stole på.

Skrevet

Har faktisk ikke peiling! Annet enn at et eller annet har fått han til å snu tvert om på den han er, og han vil ikke innrømme at han er forandret engang..

Skrevet

Noen ganger bytter menn "personlighet" når de har møtt en ny.

Sier ikke at det er det som har skjedd, men innimellom skjer det.

Håper det bare er en slags stille protest mot 30-åra eller noe da..

Skrevet

Jeg tror du har grunn til bekymring, dessverre.

At han gir f* betyr at han er i forandring, hvorfor er vanskelig å si, men det at han plutselig blir opptatt av utseende sitt kan bety han har gått hen og forelsket seg...

Hadde jeg vært deg ,ville jeg nok tatt en seriøs samtale med han.

Lykke til...håper for din del at det ordner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...