fastelavens_bolla! Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 har hovnet opp i deler av ansiktet, på høyre side av munnen kjenner det også godt inni munnen litt på tunge bl.a disse stedene er også skikkelig ømme:s føles ut som jeg har fått meg en på tryne rett og slett:s leste at noen mener at fødselen nærmer seg når man hovner opp i ansiktet. men skal det gjøre vondt da? :s utrolig hva man skal igjennom får å få barn
trille123 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Jeg ville ringe fødeavdelingen og pratet med jordmor!
Linchen Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Hold oss oppdatert, a! Men hovne lepper, nese osv - jeg tenker fødeansikt, ja;)
fastelavens_bolla! Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2010 jeg skal vist se det litt ann fram til i morgen:) så eventuelt svinge innom lege i morgen. men måtte ringe me en gang hvis tungen og halsen hovner opp. håper det er fødeansikt jeg
Corneliuss Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Hei du! Ikke vent med dette da... Det går som regel bra, men dette er jo heller ikke helt normalt. Hva hvis du har svangerskapsforgiftning og opplever ødemer. Rintg nå da. Og oppdatyer oss i etterkant... Tenker på deg!
fastelavens_bolla! Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2010 skal opp på føden på kontroll nå:/ skumle greier dette her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå