Gjest Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Når jeg har født og endelig er i neste prosess skal jeg gjøre følgende med en gang jeg er hjemme igjen: * Begrave alle Link tabletter og flasker med Gaviscon!!! Blæh!!!! * Begynne å veie meg igjen uten å vite at jeg garantert har blitt feitere siden sist. * Pakke bort lageret av urinprøveglass som troner på badet * Finne frem barberhøvelen og faktisk se nogenlunde hva jeg barberer * Selv smøre mine egne føtter uten hjelp!!!!
LettBris Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 - ENDELIG kunne dusje og stelle min egen datter på badet om kvelden uten å bli tungpustet, kvalm og svimmel. - Stå ved kjøkkenvasken uten at nederste del av magen blir våt av vann fordi den "henger" over... - Gå lang tur! - Sitte meg godt tilrette i godstolen igjen - Ta på meg bukse og sokker selv! - Spise middag uten å måtte stå oppreist etterpå for å unngå at alt kommer i retur!
gummitarzan Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 pakke vekk ALLE gravid klærene,støttestrømper,bestemor trusene..(hvis jeg ikke må bruke litt av dette etterpå også da:( )
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Sove på magen eller liggende på ryggen (ikke sittende pga halsbrann) Flytte meg i senga uten å stønne og pese som en flodhest Stelle de stakkars føttene mine Gå, ikke vagge Ikke ha vondt i ryggen. BASTA !!! Gå turer
T#3 Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 ...ligge flatt om natten og ikke sitte og sove! ...gå i normalt opp trapper, ikke som en to åring og måtte ta ett steg i to omganger! ...bøye meg ned for å plukke opp ting fra gulvet selv, fremfor å rope på datteren min på 7. (hun er passelig drittlei av å være mammas hjelper tror jeg!) ...ta meg et glass brus på lørdagskvelden uten å angre på det hele natten (raping og halsbrann...)
Gjest Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 For ikke å snakke om å kunne sitte med bena samlet.....og ikke som en bryggesjauer med brede ben, for å få plass til magen
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Likte den med bryggesjaueren, akkurat sånn føler jeg meg når jeg sitter! :-D * Bære sønnen min på 2, og være med han ut å sykle og gå tur!! * Gå på fjellet igjen * starte slankekuren så snart det er mulig * kjøpe meg noen nye fine klær
petite fleur Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Jeg skal ut å shoppe! Det klør i shoppenerva mi, jeg har ikke vært ute og shoppet på en evighet fordi jeg ikke klarer å gå noe særlig lenger :-D Ååååå, kjøpe klær til hele familien, babyduppedingser, interiørting..... (nå høres jeg sikkert utrolig overfladisk ut, men jeg liker å handle, sånn er det bare ) :-) Har jo spart masse penger siden jeg er nødt til å holde meg hjemme da, he he...... Ja, også skal jeg spise sjokolade igjen - uten å få halsbrann. Nam :-)
SpongeBob Skrevet 14. juni 2010 #11 Skrevet 14. juni 2010 Tips: Unngå amming hvis dere liker å ligge på magen;-) Jeg skal nyte livet uten halsbrann, urolige ben, støttestrømper og ufyselige mammabukser. Glede meg til å se vekta gå godt under 70-streken igjen. Spise upasteurisert ost, spekeskinke og all fy-maten jeg har savnet siden høsten:)
minimimmi Skrevet 14. juni 2010 #12 Skrevet 14. juni 2010 - spise myyyyk deiiiilig fy-ost! Og røkalaks, jeg tør ikke spise det likevel de sier det går bra..... - sove på magen, mmmmm... - begynne å gå turer igjen, lei av å være lenka til sofa og å være uopplagt. - forhåpentligvis etterhvert slanke meg, er ikke bare på magen det sitter..... Gamlebuksa går bare halveis på låra.... - og ikke minst: Gleder meg til jeg kan kose meg med et godt glass rødvin......!
Grevinnen Skrevet 14. juni 2010 #13 Skrevet 14. juni 2010 - ta en kald pils! (vet jeg ikke kan drikke masse, men bare noen slurker da... - ligge på magen! (sist gang lå jeg på magen agen etter fødselen og leste i senga halleluja!) - leke med sønnen min på 4 år igjen! - gå turer! - slippe å tisse hver eneste time hele døgnet - gå med vanlige sko
Iselilja Skrevet 15. juni 2010 #14 Skrevet 15. juni 2010 Kjøpe meg et par uanstendig høyhælte og totalt upraktiske sko Spise carpaccio og all verdens rare oster Nyte et ørlite glass bellini i skyggen Gå lange turer og nyte strandlivet med familien (så raskt badevannet blir abstendig varmt)
doble<3<3 Skrevet 15. juni 2010 #15 Skrevet 15. juni 2010 - Spise tiramisukake !! - Shoppe masse nye klær - Slanke meg til normal form igjen (ser at disse punktene kanskje ikke helt passer i den rekkefølgen ;p) - Sove på magen.. SAVN - Løpe agility med hunden igjen Gleder meg masse !!
vbu Skrevet 15. juni 2010 #16 Skrevet 15. juni 2010 * Sende samboer rett i butikken å kjøpe roastbeef! * Ta en utepils (selvom jeg må muligens sitte i snø og frost og drikke den siden jeg ikke vet når jeg egentlig kan på grunn av amming) * Ha på høye hæler * Ta en ordentlig hard treningsøkt og få ordentlig støle muskler! * Kaste alle bøker og brosyrer om graviditet * Føle de fantastiske sparkene direkte
Jippiajajee Skrevet 15. juni 2010 #17 Skrevet 15. juni 2010 ' spise salamiiiiii!!! Jaaaaa:) * føle meg som "bare meg" når jeg går i gata, og ikke "hu gravide der"... * legge meg tett inntil min kjære uten en svær melon i mellom oss:) * Bruke en del mindre tid på toalettet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå