Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Når er det vanlig at en 5 åring legger seg på en vanlig hverdag når det er barnehage dagen etter?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Her er det kveldsmat mellom halv sju og sju, og leggetid med lesekos halv åtte. Han sover alltid innen åtte:) Noen ganger skeier vi ut, for om alle andre er ute og leker i fineværet drøyer vi så han slipper å bli ropt inn og må ligge her å høre på at 10 jevnaldrende venner leker utenfor vinduene og han er den eneste som har lagt seg..:S Jeg er litt fleksibel også da;) Litt vanskelig, for nabeon som bor rett over gangen hopper og spretter, lager leven og hyler til klokka halv ti på kveldene.. Fatter ikke at de orker.. Lite søvn på barna (3 og 7 år), og minimalt med voksentid..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Vår gutt har nettopp fylt 6 år. Han legger seg mellom 19.30 og 20.00 (noen ganger tidligere, dersom han har vært tidlig oppe/i bhg)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Vår 6 åring legger seg ca 20. Det har hun gjort lenge. Er det sommer og fint vær og vi har fri dagen etter, så kan klokka gjerne bli 22.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Jeg legger min 5 åring mellom 19.30-20 på hverdager. I helgene får han være oppe lenger. Så lenge barnet ikke er utslitt på dagen pga sent i seng og virker som det er passe søvn så er nok det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå